football360 logo

ستاره ایرانی در مسیر بازگشت به روزهای اوج؛ طارمی با خاطره خوش می‌خواهد از پورتو برود!

31 فروردین 1403 ساعت 10:1547 نظر
مهدی طارمی بعد از گذراندن روزهای پرفرازوفرود در تلاش برای بازگشت به فرم ایده‌آل خود است.

به گزارش فوتبال 360، فوتبال ایران خود را برای ثبت یک انتقال تاریخی و بی‌سابقه آماده می‌کند؛ حضور مهدی طارمی در اینتر ایتالیا. مهاجم 31 ساله فوتبال ایران که چهارمین فصل حضورش در پورتو و و پنجمین فصل حضورش در فوتبال باشگاهی پرتغال را پشت سر می‌گذارد، مذاکرات خود با اینتری‌ها را نهایی کرده و گفته می‌شود صرفاً برای امضای قرارداد (1+2) ساله با تیم ایتالیایی، ستاره ایرانی باید تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد که به نظر می‌رسد این تست‌ها بعد از پایان فصل جاری انجام خواهد شد.

طارمی که فصل گذشته در پیراهن پورتو توانست به مقام آقای گلی لیگ برتر پرتغال برسد و در 48 مسابقه در تمامی رقابت‌ها، ستاره ایرانی موفق به‌ثبت 26 گل شد، در فصل جاری روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد. دور شدن طارمی از ترکیب پورتو و حتی قرار نگرفتن نام این ستاره باتجربه در فهرست تیم پرتغالی باعث شد تا شایعاتی درباره اختلافات ایجاد شده میان او و سرجیو کونسیسائو مطرح شود اما به نظر می‌رسد شرایط در حال تغییر است و مهدی طارمی رفته‌رفته جایگاه خود در ترکیب پورتو را دارد پس می‌گیرد.

بازگشت به ترکیب اصلی بعد از 110 روز!

مهدی طارمی 2 شب قبل در جریان دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال در ترکیب اصلی پورتو برابر ویتوریا گیمارش قرار گرفت و با نظر کونسیسائو برای تیم پرتغالی به میدان رفت. در حالی طارمی به ترکیب اولیه پورتو بازگشت که او در 19 بازی اخیر تیم پرتغالی در تمامی رقابت‌ها، نتوانسته بود شانس حضور در ترکیب اصلی پورتو را به‌دست آورد و 110 روز از ترکیب اولیه پورتو دور بود اما سرانجام طلسم ایجاد شده علیه ستاره ایرانی شکست و او توانست در ترکیب سفیدوآبی‌پوشان به میدان برود.

دومین گل طارمی در سال 2024

ستاره باتجربه فوتبال ایران در فیفادی اخیر موفق به‌ثبت 2 پاس گل در 2 دیدار برابر تیم ملی ترکمنستان شد، در سال میلادی جدید، روزهای خوبی را در عرصه باشگاهی پشت سر نمی‌گذارد؛ به‌طوری‌که او بعد از گلزنی در نقش یار تعویضی برابر فامالیکائو در جدال هفته گذشته در لیگ برتر پرتغال، توانست در دیدار اخیر برابر ویتوریا گیمارش در نقش گلزن بدرخشد تا شمار گل‌هایش در سال 2024 به عدد 2 برسد و شمار پاس گل‌های او با توجه به درخشش‌اش در ترکیب تیم ملی، همچنان روی عدد 2 قرار دارد که برای مهاجم تراز اولی مانند طارمی، آمار قابل‌قبولی محسوب نمی‌شود.

ستاره ایرانی با جام خداحافظی می‌کند؟

طارمی که تجربه قهرمانی همراه با پورتو در جام حذفی، سوپرجام و لیگ برتر پرتغال را در کارنامه خود دارد، در حالی‌که پورتو در فصل جاری شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر پرتغال ندارد و فاصله‌اش با اسپورتینگِ صدرنشین 18 امتیاز است، به دنبال آن است تا با کسب جام از تیم پرتغالی خداحافظی کند. درخشش ستاره ایرانی برابر ویتوریا گیمارش باعث صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال شد و حالا یاران طارمی باید در مرحله فینال به مصاف اسپورتینگ بروند که پیروزی در این مسابقه می‌تواند زمینه‌ساز قهرمانی شاگردان سرجیو کونسیسائو در جام حذفی باشد تا مهدی طارمی با کسب حداقل یک جام به کارش در فصل 24-2023 پایان بدهد و با کسب عنوان قهرمانی به استقبال جدایی از تیم پرتغالی برود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری