football360 logo

شهاب زاهدی در نقش فرشته نجات آویسپا؛ مهاجم پرسپولیسی، مدعی آقای گلی جی‌لیگ شد

01 اردیبهشت 1403 ساعت 11:4579 نظر
شهاب زاهدی در روز اولین حضور کامل در ترکیب آویسپا فوکوکا توانست تیمش را با درخشش خود از شکست نجات بدهد.

به گزارش فوتبال 360، نقل‌وانتقالات زمستانه برای فوتبال ایران با یک جابه‌جایی غیرمنتظره به پایان رسید و در حالی‌که شهاب زاهدی در آغاز نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس به میدان رفت اما او پیش از آنکه پنجره زمستانی بسته شود، عزم خود برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت را جزم کرد. زاهدی با پرداخت هزینه رضایت‌نامه خود، از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا و به تیم آویسپا فوکوکا ژاپن پیوست تا در شرق آسیا، یک ماجراجویی تازه را آغاز کند و به دنبال کسب تجربیات جدید بود.

شهاب زاهدی که در لیگ کشورهای مختلف از جمله مجارستان، اوکراین و ایسلند تجربه بازی دارد، شروعی طوفانی در فوتبال باشگاهی ژاپن داشت و در اولین حضورش در ترکیب آویسپا، در نقش سازنده تنها گل این تیم درخشید؛ هر چند که در آن مسابقه، یاران شهاب زاهدی با نتیجه 3 بر یک مغلوب اف‌سی توکیو شدند. در ادامه، ستاره ایرانی توانست فرصت بیشتری در ترکیب آویسپا فوکوکا به‌دست آورد و بیش از پیش توانایی‌های خود در لباس این تیم را اثبات کرد و خود را در قامت یک مهاجم شش‌دانگ نشان داد.

آمار خیره‌کننده زاهدی در جی‌لیگ

مهاجم 28 ساله فوتبال ایران اولین گل خود در جی‌لیگ ژاپن را برابر اوراواردز به‌ثمر رساند اما بازهم گل او نتوانست از شکست آویسپا جلوگیری کند. بعد از نبرد با اوراواردز، شهاب زاهدی در نبرد با کاشمیا آنتلرز درخشید و گل پیروزی‌بخش تیمش را به‌ثمر رساند تا به سریال گلزنی‌های خود در جی‌لیگ ژاپن ادامه بدهد. او بعد از ناکامی در گلزنی برابر ناگویا، هفته گذشته موفق شد دروازه هیروشیما را باز کند تا در 5 مسابقه با پیراهن آویسپا، 3 گل زده باشد و یک گل هم برای تیمش ساخته باشد. جالب آنکه مجموع این 4 گل و پاس گل شهاب زاهدی تنها در 300 دقیقه به‌ثبت رسید!

عملکرد درخشان در اولین حضور 90 دقیقه‌ای

شهاب زاهدی امروز در ترکیب اصلی آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا به میدان رفت و در حالی‌که آویسپا با 2 گل از حریف خود عقب بود، زاهدی با عملکرد خیره‌کننده‌اش توانست معادلات را تغییر بدهد و در فاصله 18 دقیقه، 2 بار دروازه جوبیلو ایواتا را باز کرد تا تیمش را از شکست نجات بدهد و رکورد خود در تیم ژاپنی را به 5 گل و یک پاس گل در 6 مسابقه ارتقا داد! جالب آنکه او امروز برای اولین‌بار به صورت کامل برای آویسپا فوکوکا بازی کرد و توانست ناجی تیمش شود و آویسپا را از پذیرش شکست مقابل جوبیلو ایواتا نجات داد.

ستاره ایرانی به دنبال آقای گلی در ژاپن

زاهدی در حالی توانسته در 390 دقیقه حضورش در ترکیب آویسپا فوکوکا، 5 گل بزند و یک گل بسازد و میانگین هر 65 دقیقه تاثیرگذاری روی یک گل تیمش را از خود به جای بگذارد که او در دوران حضورش در پرسپولیس (2 دوره)، در 29 مسابقه جمعاً روی 9 گل برای سرخ‌پوشان پایتخت تاثیرگذار بود و حالا ستاره ایرانی در لباس آویسپا فوکوکا خیلی زود به رکوردش در پرسپولیس حمله کرده است. جالب آنکه با درخشش خیره‌کننده خود، زاهدی حالا سومین گلزن برتر فصل در جی‌لیگ ژاپن محسوب می‌شود و تنها 4 گل با جرمین که صدرنشین جدول گلزنان جی‌لیگ است، فاصله دارد. آویسپا فوکوکا با تساوی در مسابقه امروز، در پایان هفته نهم جی‌لیگ ژاپن در رتبه سیزدهم جدول بیست‌تیمی رقابت‌ها قرار گرفت.


دو گل دیدنی شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا؛ مهاجم سابق پرسپولیس در اوج

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری