football360 logo

شیشه عمر تن‌هاخ در دست مدیر فنی جدید؛ دست از سر کچل برندار!

04 اردیبهشت 1403 ساعت 11:198 نظر
مدیرفنی جدید منچستریونایتد از امروز با ماموریت ویژه آغاز به کار کرد.

به گزارش فوتبال 360، تقریبا یک هفته قبل منچستریونایتد رسما مذاکرات خرید و جذب ویلکاکس، مدیر فنی ساوتهمپتون را را آغاز کرد و به فاصله کمتر از 2 روز توانست نظر آن باشگاه را برای جذب ویلکاکس جلب کند. مرد 52 ساله انگلیسی در سمت مدیرفنی باشگاه از امروز شروع به کار کرده. او  ماموریت ویژه‌ای دارد و آینده منچستریونایتد احتمالا به نظرات او گره می‌خورد.

بررسی و شلاقی بلند روی سر تن‌هاخ

مدیر و مربی سابق آکادمی سیتی که رابطه‌ای طولانی و قوی با عمر برادا دارد در روزهای باقی مانده تا پایان فصل یک ماموریت بزرگ را برای خود می‌بیند. به گفته تلگراف، ویلکاکس از امروز در کارینگتون در تمامی جلسات تمرینی اریک تن‌هاخ حاضر خواهد شد تا سطح کیفی او در تمرین دادن بازیکنان را زیرنظر داشته باشد. او در تاکتیک‌ها و تفکرات مرد هلندی عمیق می‌شود. غیر از این، رابطه تن‌هاخ با بازیکنان، ارتباط بازیکنان با یکدیگر و نوع برخورد مربی با هر شخصی، قرار است کاملا زیرنظر جیسون ویلکاکس باشد.

او باید جواب این سوال را بدهد که آیا اریک تن‌هاخ شایستگی حضور در فصول بعدی را دارد و عملا ویلکاکس و نظراتش حکم ماندن یا اخراج تن‌هاخ را برای فصل بعد امضا می‌کند. مدیرفنی جدید یونایتد در صورت ماندن تن‌هاخ سطح جدیدی از دسترسی را خواهد داشت و در کل می‌تواند تاکتیک‌های سرمربی یونایتد را عوض کند. تن‌هاخ از این پس نمی‌تواند خودسرانه تاکتیکی را پیاده‌سازی کند و از فصل بعد ویلکاکس در نظرات آینده باشگاه سهیم می‌شود. خریدها، فروش‌ها، سطح کیفی بازیکنان در تمرینات و یا هر کدام از افراد کادر فنی زیر ذره‌بین ویلکاکس است و عملا او یکی از اصلی‌ترین مهره‌های یونایتدی‌ها در فصل‌های آتی محسوب می‌شود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری