football360 logo

اوسمار و آلومینیوم به هم رسیدند؛ زمانی برای انتقام مقابل گربه‌سیاه

04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:3097 نظر
تنها باخت پرسپولیس در زمان سرمربیگری اوسمار ویرا برابر آلومینیوم بود و حالا بار دیگر شاهد تقابل آن‌ها در جام حذفی خواهیم بود.

به گزارش فوتبال 360، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی روز جمعه پیگیری خواهد شد و در یکی از سه تقابل حساس‌ بین 2 تیم لیگ برتری، آلومینیوم و پرسپولیس باید در اراک به مصاف یکدیگر بروند. تیم‌هایی که در لیگ بیست‌وسوم 2 جدال برابر یکدیگر را به انجام رساندند و هر تیم صاحب یک برد شد.

تعادل در لیگ بیست‌وسوم

اولین بازی پرسپولیس و آلومینیوم در فصل 1403-1402 برابر یکدیگر بود. دوئلی که در ورزشگاه آزادی به انجام رسید و سرخ‌پوشان با تک گل علی نعمتی از سد رقیب سرسخت خود گذشتند تا یحیی گل‌محمدی مقابل دستیار سابقش به سه امتیاز حساس برسد. بازی نیم‌فصل دوم هم خاص و جالب‌توجه بود. اولین آزمون رسمی اوسمار ویرا که منجر به ثبت شکستی تلخ شد. امیر نوری با یک سوپرگل از حوالی میانه میدان دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد تا ایرالکو بار دیگر در اراک از سد تیم پایتخت‌نشین بگذرد.

سابقه ترسناک آلومینیوم برای پرسپولیس

آلومینیوم همواره رقیبی دردسرساز برای پرسپولیس بوده است. با احتساب دیداری که در فصل 01-1400 در جام حذفی به انجام رساندند سابقه 2 تیم طی 9 دوئل رسمی، چهار برد برای هر یک و همچنین یک تساوی بوده است. ایرالکو در خانه آمار سه برد و یک باخت را مقابل پرسپولیس به‌ثبت رسانده و تنها در لیگ بیست‌ودوم مغلوب تیم پایتخت‌نشین شده است. 

دیگر برد آن‌ها مقابل پرسپولیس مربوط به جام حذفی می‌شود و رقابتی که در ورزشگاه آزادی به انجام رسید و تیم تحت هدایت مهدی رحمتی در دیداری جذاب با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبانش گذشت و پرسپولیس را از دور یک‌چهارم نهایی حذف کرد. احسان پهلوان و مهدی ترابی برای تیم میزبان موفق به گلزنی شدند و در سوی مقابل محمدرضا آزادی (2بار) و محمد علی‌نژاد، گلزنان نماینده استان مرکزی نام گرفتند. جالب است که در بین نفرات گلزن فقط مهدی ترابی هم‌چنان حضور دارد و احمد گوهری که گلر پرسپولیس بود، حالا باید از دروازه آلومینیوم حراست کند.

اوسمار به دنبال انتقام

اوسمار از زمانی که هدایت پرسپولیس را به عهده گرفته، 10 بار تیمش را به میدان فرستاده که ماحصل آن هشت برد، یک تساوی و یک باخت بوده است. تنها باخت این سرمربی برزیلی مربوط به اولین مسابقه‌اش می‌شود که نتوانست به توفیقی دست پیدا کند و با باخت یک بر صفر راهی پایتخت شد. امیر نوری با یک گل فوق‌العاده، زننده تنها گل بازی بود. پس از آن پرسپولیس دیگر به هیچ تیمی نباخت و هشت پیروزی را به ارمغان آورد. حالا ویرا در اندیشه آن است تا از حریف اراکی در خانه‌اش انتقام بگیرد و انگیزه فراوانی برای انجام این کار دارد.

حسرت چهار هفته‌ای حسینی و شاگردان

آلومینیوم در سال 1403 روند خوبی نداشته است. آن‌ها سال قبل با غلبه بر نساجی به کار خود خاتمه دادند ولی در سال جاری طی چهار مسابقه برگزار کرده، 2 تساوی و 2 باخت نصیب‌شان شده است. تساوی 1-1 برابر تراکتور و هوادار،در ادامه باخت خانگی یک بر صفر در جدال با استقلال و سرانجام شکست 2 بر صفر مقابل یکی از رقبای نزدیک خود در میانه جدول یعنی ذوب‌آهن. باید دید این طلسم چهار هفته‌ای سرانجام در مصاف با پرسپولیس شکسته می‌شود یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری