football360 logo

تیم رویایی دور بیست‌وچهارم فوتبال فانتزی؛ حالا دانیال بهترین است

04 اردیبهشت 1403 ساعت 18:0065 نظر
دانیال اسماعیلی‌فر با درخشش در این هفته در صدر جدول امتیازآورترین بازیکنان این فصل از فوتبال فانتزی قرار گرفت.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وچهارم با 23 گل یکی از پرگل‌ترین هفته‌های این فصل بود و هیچ دیداری با تساوی بدون گل پایان نیافت. با این وجود مدافعان سهم بیشتری از تیم رویایی این هفته داشتند. تیم رویایی این هفته که کاربری در صورت انتخاب آن بیشترین امتیاز را می‌گرفت، با 129 امتیاز شکل گرفت. 

دروازه‌بان: لوآن پولی

لوآن پولی دروازه‌بان نساجی برای دومین هفته متوالی به تیم رویایی راه یافت. این دروازه‌بان، ستاره نساجی در بازی با تراکتور بود و برای بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش 8 مهار داشت و بهترین بازیکن زمین شد. پولی در این بازی 10 امتیاز گرفت. 

مدافعان: دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محسن سفیدچقایی، ابوالفضل جلالی و شایان مصلح

دانیال اسماعیلی‌فر، امتیازآورترین بازیکن این هفته بود. این بازیکن هم گل زد، هم پنالتی گرفت و هم کلین‌شیت کرد. دانیال بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس با صنعت‌نفت آبادان شد و 18 امتیاز گرفت. این بازیکن با 135 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این فصل از فوتبال فانتزی است. محمدحسین کنعانی‌زادگان آمار خوب گلزنی خود را در این هفته هم ادامه داد و 14 امتیاز گرفت. محسن سفیدچقایی بهترین بازیکن هوادار در دیدار با پیکان بود و هم گل زد و هم پاس گل داد. 

ابوالفضل جلالی ستاره بی‌چون و چرای این روزهای استقلال است. این بازیکن در بازی با شمس‌آذر 2 پاس گل داد. جلالی در مجموع امتیازات تنها یک‌امتیاز با اسماعیلی‌فر فاصله دارد و در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان این فصل است. شایان مصلح بدون گل و پاس گل به تیم رویایی راه یافت. این بازیکن بهترین بازیکن دیدار ذوب‌آهن با آلومینیوم اراک بود. 

هافبک‌ها: مهرداد محمدی، سعید واسعی، قائم اسلامی‌خواه و منصور باقری

مهرداد محمدی ستاره استقلال در بازی با شمس‌آذر و 2 گل برای این تیم به‌ثمر رساند و 16 امتیاز نصیبش شد. سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را برابر تیم سابق خود فولاد خوزستان به‌ثمر رساند و 11 امتیاز گرفت. قائم اسلامی‌خواه در این هفته 10 امتیاز به دست آورد. این بازیکن یکی از 2 گل گل‌گهر را برابر استقلال خوزستان به‌ثمر رساند. منصور باقری گلی حیاتی برای نساجی زد و 9 امتیاز کسب کرد.

مهاجم: شهریار مغانلو

شهریار مغانلو آقای گل این فصل از لیگ امتیازآورترین مهاجم فوتبال فانتزی است و در رده پنجم رده‌بندی کلی بازیکنان این دوره حضور دارد. مغانلو هر 2 گل سپاهان را زد و بهترین بازیکن زمین شد. مغانلو گران‌ترین بازیکن این فصل است و با حضور در تیم 62 درصد کاربران، محبوب‌ترین بازیکن بین کاربران فوتبال فانتزی است. مغانلو 13 امتیاز در این هفته گرفت.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری