football360 logo

معادلات سرمربی بعدی لیورپول پیچیده‌تر شد؛ فرانک، گزینه بعد از آموریم

04 اردیبهشت 1403 ساعت 10:3010 نظر
حضور آموریم در لندن برای مذاکره با وستهام، فرانک را گزینه جدی‌تری برای لیورپول کرده است.

به گزارش فوتبال 360، خروج یورگن کلوپ از لیورپول معادلات مدیران باشگاه لیورپول را برای حفظ ثبات کاملا از بین برده. پس از اعلام کلوپ برای خداحافظی در پایان فصل، نامزد اصلی قرمزها روی نیمکت ژابی آلونسو بود که پس از صحبت‌های رسمی او برای ماندن در لورکوزن، این گزینه برای مدیران باشگاه از بین رفت. روز گذشته احتمالا یک روز سخت دیگر برای لیورپولی‌ها بود زیرا پیش‌بینی می‌شود بازهم تغییری در برنامه‌های آتی این باشگاه به وجود آمده باشد.

آموریم در لندن؟

پایان قرارداد دیوید مویس با وستهام یونایتد در آخر فصل جاری خواهد بود و پیش از نتایج نسبتا بد مرد باتجربه اسکاتلندی، این باشگاه قصد تمدید قرارداد با مویس را داشت. با این حال نتایج فصل جاری مدیران چکش‌ها را به فکر تغییر مربی انداخته و آنها روز گذشته قدم بزرگی را برای سرمربی بعدی خود برداشتند. این تصمیم قطعا لیورپولی‌ها را با دردسر جدیدی روبه‌رو خواهد کرد زیرا گزینه بلندپروازانه وستهام، اصلی‌ترین نامزد نیمکت قرمزهای آنفیلد است.

روبن آموریم روز گذشته و پس از پایان تمرینات اسپورتینگ به همراه رائول کاستا، تاجر پرتغالی، لیسبون را با هواپیمای اختصاصی به مقصد لندن ترک کرد و گزارش‌ها می‌گویند جلسه‌ای برای تعیین وضعیت این مربی و شنیدن برنامه‌هایش برای وستهام تنظیم شده است. در روزهایی که لیورپول نزدیک‌ترین تیم برای ثبت قرارداد با آموریم بود، وستهام مچ این ابرباشگاه را بسیار راحت خوابانده و سرمربی مدنظر لیورپول را در لندن می‌خواهد.

مایکل ادواردز بی‌کار نبوده!

پس از اعلام رسمی کلوپ برای خروج، مدیران لیورپول برای حفظ آرامش باشگاه، شخصی را دوباره به تیم آوردند که دوران مدیریتش بهترین لیورپول سال‌های اخیر را برای این تیم ایجاد کرده بود. نام ادواردز برای لیورپولی‌ها بسیار آشنا خواهد بود و این مدیر لایق در مدت زمان کوتاه دوباره برای لیورپول بی‌کار نبوده است. او چندین گزینه را برای جایگاه سرمربی‌ درنظر دارد و اولین گزینه آموریم بود. البته با تغییر مقصد مرد پرتغالی به سمت لندن، لیورپولی‌ها با رهبری ادواردز گزینه بعدی را روی میز آورده‌اند و حالا توماس فرانک سرمربی برنتفورد به گزینه جدی قرمزها تبدیل شده.

ادواردز یکی از تحسین‌کنندگان فرانک در برنتفورد بوده و کار او در این باشگاه را هر سال موفق‌تر از سال قبل دیده. مشکلات مرد دانمارکی زنبورها در این مدت کم نبوده و با این وجود او هر سال ترکیب و بازی‌هایی را ارائه کرده که رقبا نمی‌توانند آنها را کوچک بشمارند. مرد 50 ساله زنبورها در سال 2018 تیم میانه جدولی در  لیگ قهرمانی را تحویل گرفت و در فصل‌های 20-2019 و 20-2020 توانست آنها را در رده سوم جدول  قرار دهد. جایگاه سوم سال آخر و حضور در پلی‌آف، جواز حضور در لیگ برتر را برای او و تیمش امضا کرد. پس از آن هم برنتفورد رتبه پایین‌تر از سیزدهم جدول را تجربه نکرده‌اند و همچنین عزم آنها در 5 بازی بدون شکست اخیر در لیگ برتر نوید کسب رتبه بهتر از قبل را می‌دهد.

لیورپول و ادواردز احساس می‌کنند پس از آموریم، او لایق‌ترین مربی است که می‌تواند هدایت سکان باشگاه را در دست بگیرد و روند رو به رشد کلوپ را ادامه‌دار کند. توماس فرانک با وجود اینکه در برنتفورد خوشحال است و تا سال 2027 قرارداد دارد اما از پیشنهاد تیم بزرگی مانند لیورپول نمی‌گذرد و احتمالا در صورت ارسال پیشنهاد رسمی، او را روی نیمکت قرمزهای مرسی‌ساید ببینیم.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری