football360 logo

رکوردی تحسین‌برانگیز برای اوسمار؛ بهترین شروع نیم قرن اخیر پرسپولیس

05 اردیبهشت 1403 ساعت 12:45237 نظر
اوسمار ویرا بهترین عملکردی که یک مربی در 10 بازی اول خود در 50 سال گذشته در پرسپولیس داشته را به‌ثبت رساند.

به گزارش فوتبال 360، اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس، در تعطیلات زمستانی هدایت این تیم را پذیرفت و در شروع نیم‌فصل دوم، آغاز خوبی در این تیم نداشت. اوسمار در اولین بازی مغلوب آلومینیوم اراک شد. انتظار می‌رفت که پس از این باخت روزهای سختی در انتظار سرمربی پرسپولیس باشد ولی ورق به نفع سرمربی پرسپولیس برگشت.

10 بازی 8 برد برای اوسمار

ویرا توانست شکست بازی اول برابر آلومینیوم را فراموش کند و پس از 10 بازی به آمار 8 برد، یک تساوی و یک باخت دست یافت. از این 10 بازی، 9 بازی در لیگ و یک مسابقه در جام حذفی بود. این بهترین شروعی است که یک مربی در پرسپولیس از سال 1353 تاکنون داشته است. در تاریخ پرسپولیس به جز ویرا، 2 مربی در 10 بازی اول خود 8 بار به پیروزی رسیدند ولی در 2 بازی دیگری تن به شکست دادند.

بهترین شروع‌های تاریخ پرسپولیس

بهترین شروع تاریخ پرسپولیس به بیوک وطن‌خواه تعلق دارد. این مربی هدایت پرسپولیس در سال 1353 در اواسط فصل بر عهده گرفت و در 10 بازی به 9 پیروزی و یک تساوی دست یافت. پس از وطن‌خواه، اوسمار ویرا قرار دارد که در 10 بازی به 8 برد، یک تساوی و یک شکست دست یافت. آلن راجرز در سال 52 شروع طوفانی در پرسپولیس داشت و در 10 بازی اول به 8 برد و 2 باخت رسید. حمید درخشان در سال 73 سرمربی پرسپولیس شد که عملکردی مشابه راجرز در شروع به جای گذاشت. سنگین‌ترین شکست تاریخ پرسپولیس اما در 10 بازی نخست درخشان به‌ثبت رسید؛ جایی‌که در جام حذفی با نتیجه 6 بر صفر مغلوب فتح شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری