football360 logo

وضعیت غم‌انگیز قهرمان جهان؛ ستاره خاموش

05 اردیبهشت 1403 ساعت 17:3210 نظر
هافبک آرژانتینی در شکست سنگین تیمش مقابل شاگردان آرتتا یکی از بدترین بازیکنان زمین بود.

به گزارش فوتبال 360، انزو فرناندس، بازیکن آرژانتینی چلسی بعد از شکست ۵ بر صفر تیمش مقابل آرسنال در چارچوب لیگ برتر انگلیس با انتقادات زیادی روبه‌رو شد. هافبک آرژانتینی در این بازی نمایش ضعیفی داشت و در دقیقه 67 جای خودش را به تروه چالوبا داد.

فرناندس بعد از درخشش در جام جهانی، میانه فصل گذشته با انتقالی 107 میلیون پوندی که در آن زمان رکوردی در لیگ برتر محسوب می‌شد از بنفیکا به چلسی پیوست اما در این مدت نتوانسته انتظارات را برآورد کند. بازی با آرسنال یکی دیگر از نمایش‌های ضعیف فرناندس بود. او در نیمه اول یک فرصت خوب را از دست داد و تنها ۲ مورد از 10 نبرد میانه زمین را برنده شد. بعد از بازی سایت‌های مختلف نمرات پایینی به هافبک چلسی دادند. سایت هواسکورد به او نمره 5.48 را داد و این ضعیف‌ترین نمره‌اش در 116 بازی دوران حرفه‌ای محسوب می‌شود. 

عملکرد ضعیف فرناندس با نمایش مقتدرانه دکلان رایس، هافبک میانی آرسنال همزمان شد. رقم انتقال این ۲ هافبک به هم نزدیک بوده و رسانه‌ها دائما آنها را با هم مقایسه می‌کنند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از بازی وعده داد عملکرد فرناندس فصل آینده بهتر خواهد شد. او همچنین گفت مقایسه فرناندس و رایس عادلانه نیست: «دکلان رایس پیش از انتقال به آرسنال برای وستهام بازی می‌کرد؛ یک بازیکن انگلیسی که لیگ برتر را به خوبی می‌شناخت و مشکل زبان نداشت. انزو بعد از جام جهانی به اینجا آمد و به تیمی کم‌ثبات پیوست. تیم او نمی‌توانست نتایج مثبتی بگیرد. تابستان گذشته درگیر مسابقات زیادی بود و دیرتر به تمرینات پیش‌فصل اضافه شد. او نمی‌تواند به این سرعت خودش را تطبیق بدهد و بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد. بعد از یک فصل کامل حضور در تیم، اطمینان دارم فصل آینده خیلی بهتر خواهد شد.» هافبک 23 ساله از زمان انتقال به چلسی ۳ گل و ۴  پاس گل در لیگ برتر داشته است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری