football360 logo

گواردیولا: بازی با برایتون دشوارتر از‌ گذشته است؛ به صداقت داوران شک ندارم

05 اردیبهشت 1403 ساعت 19:1225 نظر
پپ گواردیولا عنوان کرد بازی با برایتون دشوارتر خواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، منچسترسیتی روز پنجشنبه در لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون خواهد رفت. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه خود درباره مسائل مختلف سخن گفت. او عنوان کرد بازی با تیم روبرتو دزربی از سال گذشته دشوارتر بوده و نحوه بازی رقیب را دشوار خواند. 

بازگشت مصدومان

گواردیولا درباره وضعیت مصدومان تیم گفت: «ارلینگ هالند برای این بازی آماده نیست. البته مشکل بزرگی نیست چون ۲ نفر دیگر یعنی فیل فودن و جان استونز آماده حضور در ترکیب هستند.»

گواردیولا در ادامه سخنان خود درباره اینکه آیا رویارویی با برایتون روبرتو دزربی در این فصل آسان تر است یا خیر گفت: «این بازی به نسبت فصل پیش دشوارتر خواهد بود. تحسین من نسبت به او هر فصل بیشتر می‌شود. آن‌ها مشکلات زیادی داشتند و بازیکنان مهمی مانند کول ویل، کایسدو و مک آلیستر از تیم جدا شدند. مصدومان های زیادی دارند، با این وجود نحوه بازی آن‌ها به همان شکل است.»

تا وقتی می‌توانید باید مبارزه کنید 

گواردیولا درباره نزدیک شدن به یک ماه پایان فصل و شانس قهرمانی در لیگ و جام حذفی افزود: «بودن در مراحل نهایی رقابت‌ها به این معنی است که تا وقتی می‌توانید، باید بجنگید. در این مقطع شما حتی می‌توانید همه عناوین را از دست بدهید. یک فصل عالی را سپری کردیم، سوپرجام و جام و جام‌جهانی باشگاه‌ها را کسب کردیم. اکنون از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم، با این وجود در فینال جام حذفی حاضر هستیم و باید هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر مبارزه کنیم.» 

او درباره داوران لیگ گفت: «من به صداقت داوران شک ندارم. کار دشواری دارند زیرا بازی‌ها در لیگ برتر بسیار سریع هستند، با این وجود دوربین‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری