football360 logo

ایده زنوزی در دوران پسا خمس؛ مطهری سرمربی موقت، یحیی در راه تبریز!

05 اردیبهشت 1403 ساعت 11:30141 نظر
حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شده تا با حل مشکلات یحیی گل‌محمدی او در کسوت سکان‌دار سرخ‌پوشان تبریزی کارش را پیش ببرد.

به گزارش فوتبال 360، مدیران باشگاه تراکتور بعد از قطع همکاری توافقی با پاکو خمس به دنبال استخدام یک گزینه مناسب برای جانشینی او بودند و در این میان، اسامی چهره‌های مختلفی به میان آمد؛ از محمد نصرتی که بحث ابقای او تا پایان فصل مطرح شد تا سرمربیان خارجی نام‌آشنایی مانند قربان بردیف، کریس کلمن، آندره‌آ استراماچونی، دراگان اسکوچیچ و حتی یورگن کلینزمن! تراکتوری‌ها البته نیم‌نگاهی به استخدام سرمربیان ایرانی هم داشتند و از چهره‌هایی مانند یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی و سعید دقیقی هم نام به میان آمد اما فرسایشی‌شدن روند انتخاب سرمربی جدید باعث انتقاد هواداران شد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرد که سرمربی بعدی سرخ‌پوشان تبریزی هم یک چهره خارجی خواهد بود اما با این وجود، مذاکرات با گزینه‌های موردپسند زنوزی مثبت پیش نرفت و همین مسئله باعث شد تا استخدام یحیی گل‌محمدی، اولویت اصلی تراکتوری‌ها شود؛ آن‌هم در حالی‌که چندی پیش، گل‌محمدی با وجود مذاکره با مدیران باشگاه فولاد خوزستان، به دلیل مشکلات غیرفوتبالی نتوانسته بود با فولادی‌ها قراردادش را به امضا برساند.

قرارداد 1.5 ساله یحیی آماده شد

گل‌محمدی که روزهای درخشانی را با پرسپولیس در فوتبال ایران گذرانده، به دنبال بازگشت به چرخه سرمربیان لیگ برتری بود و بعد از رایزنی‌های انجام شده، او با مدیران تراکتور به توفق اولیه رسید. در روزهای اخیر مدیران باشگاه تبریزی به صراحت اعلام کردند که اگر مشکلات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی حل‌وفصل شود، او با قراردادی 1.5 ساله در کسوت سرمربی تراکتور تبریز انتخاب خواهد شد؛ آن‌هم در حالی‌که سرخ‌پوشان تبریزی باید روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در تبریز و در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند.

دستیاران گل‌محمدی در تبریز به صف می‌شوند

تراکتوری‌ها برای از دست ندادن فرصت زمانی برای آماده‌سازی تیم‌شان، از یحیی گل‌محمدی خواستند تا کادرفنی موردنظرش را اعلام کند که بعد از رایزنی‌های انجام شده مشخص شد که محمد عسگری که سابقاً با گل‌محمدی در تیم پرسپولیس همکاری داشت و به عنوان آنالیزور جدید تراکتور انتخاب شده بود، قرار است در تبریز کارش را پیش ببرد و تا هنگام رفع مشکلات گل‌محمدی، حمید مطهری در نقش سرمربی موقت کارش را در تراکتور دنبال می‌کند و بعد از استخدام یحیی گل‌محمدی هم دستیار اول او خواهد بود.

مطهری قید تیم ملی را به خاطر تراکتور زد!

مطهری که سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس را دارد، بعد از جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت به عنوان سرمربی در تیم نساجی مازندران مشغول به کار شد و بعد از آن‌هم در نقش دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی کارش را پیش برد. حالا حمید مطهری تصمیم گرفته تا تجربه جدیدی را به‌دست آورد و با جدایی از کادر قلعه‌نویی، به دنبال فعالیت در تراکتور است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیران باشگاه تراکتور، قرار است امروز (چهارشنبه) مراسم معارفه حمید مطهری در نقش سرمربی موقت تراکتور انجام شود.

معمای موعد بازگشت یحیی به چرخه سرمربیان لیگ برتری

مدیران باشگاه تراکتور امیدوارند که تا هفته آینده که تیم‌شان باید در لیگ برتر مقابل استقلال تهران قرار گیرد، مشکلات یحیی گل‌محمدی حل‌وفصل شود و او بتواند رسماً در نقش سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی کارش را در این تیم دنبال کند؛ آن‌هم در حالی‌که یحیی گل‌محمدی در کارنامه کاری‌اش تجربه حضور در تیم تراکتور را دارد. البته که در این میان احتمالاتی هم وجود دارد و دور از ذهن نیست که مجوز فعالیت گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده صادر شود و تا پایان فصل جاری، حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت کارش را پیش ببرد و گل‌محمدی از راه دور هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده داشته باشد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری