football360 logo

آنچلوتی: درباره تکرار ال‌کلاسیکو اظهار نظر نمی‌کنم؛ تصمیم ژاوی درست بود

06 اردیبهشت 1403 ساعت 21:4018 نظر
کارلو آنچلوتی عنوان کرد باید برای برد بازی کنند.

به گزارش فوتبال 360، رئال مادرید روز جمعه در لالیگا به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در مصاحبه خود درباره مسائل مختلف سخن گفت. او از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا استقبال و همچنین عنوان کرد باید برای قهرمانی بجنگند. 

موافقت با رقیب

کارلو آنچلوتی، موافق ماندن ژاوی در فصل آینده به عنوان سرمربی بارسلوناست. او این موضوع را در مصاحبه خود عنوان کرد. 

او در مورد ژاوی سرمربی تیم بارسلونا که روز چهارشنبه تصمیم گرفت در این تیم بماند، گفت: «او باشگاه را به خوبی می‌شناسد. فکر می‌کنم این تصمیم درستی است. ما باید به تغییر عقاید احترام بگذاریم. چیزی نوشته نشده. من هم می‌توانم نظر خود را تغییر دهم و این هم منطقی و  هم مجاز است.»

او در ادامه سخنان خود درباره صحبت‌های لاپورتا درباره تکرار احتمالی ال‌کلاسیکو گفت این یک نظر است و او در این مورد اظهار نظر نمی‌کند. او گفت: «این من را آزار نمی‌دهد. اکنون آنقدر احساس خوبی داریم که همه چیزهایی که در پیرامون اتفاق می‌افتد، به هیچ وجه تاثیر نمی‌گذارد. امیدواریم فصل را به شکلی فوق‌العاده به پایان برسانیم.»

حضور برای لیگ قهرمانان اروپا

آنچلوتی درباره بازی در برابر رئال سوسیداد گفت: «بلینگام مشکل معده و رودریگو آنفولانزا داشت. با این وجود هنوز می‌توانند در ترکیب حضور داشته باشند. مندی در این بازی در ترکیب حضور نخواهد داشت و  مشکلی ندارد اما من ترجیح می‌دهم بماند و برای لیگ قهرمانان اروپا در دسترس باشد.»

او درباره قهرمانی گفت: «تا هنگامی که ریاضیات به ما این عنوان را ندهد، باید بجنگیم. جنگندگی تیم بسیار خوب به نظر می‌رسد. مهم این است که به رقابت ادامه دهیم، بیشترین سود را ببریم و تا جای ممکن برنده شوید. برنده شدن بهترین کار است. به همین دلیل باید این کار را در روز جمعه انجام دهیم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری