football360 logo

صحبت‌های ویرا بعد از شکست دراماتیک؛ خوردن 4 گل ناراحتم می‌کند!

07 اردیبهشت 1403 ساعت 22:30162 نظر
سرمربی پرسپولیس نسبت به انتقادات علیه تعویض‌های انجام شده در جدال با آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در دوره سرمربیگری اوسمار ویرا کار خود را با شکست مقابل آلومینیوم اراک آغاز کرد و بعد از آن روند صعودی سرخ‌پوشان پایتخت آغاز شد. با این وجود، امروز ترمز پرسپولیسی‌ها کشیده شد و جالب آن‌که بازهم آلومینیوم مقابل سرخ‌پوشان قد علم کرد. باخت قبلی پرسپولیس مقابل حریف اراکی در لیگ برتر بود و امروز تیمِ ویرا در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد تا رویای دفاع از عنوان قهرمانی در این تورنمنت از بین برود.

اوسمار ویرا، سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت که تیمش در بازی امروز برابر آلومینیوم 2 بار از حریف خود پیش افتاد اما نتوانست برتری خود را حفظ کند، بعد از پایان مسابقه در سالن کنفرانس ورزشگاه امام خمینی اراک حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ویرا نسبت به عملکرد فنی سرخ‌پوشان پایتخت موضع گرفت و با اشاره به عملکرد خوب تیمش در فاز تهاجمی، درباره مشکلات تیمش در فاز دفاعی توضیحاتی را ارائه کرد و همچنین درباره تعویض‌های انجام شده هم صحبت کرد.

تعویض می‌کنیم تا تا بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند

ویرا در آغاز صحبت‌هایش درباره روند دیدار برابر آلومینیوم اراک توضیح داد: «این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبرو داریم که بازی‌های آنجا سخت است. بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه 90 و یک گل در دقیقه 100 بخورید».

اگر آن 2 به تک گل می‌شد، شاید برده بودیم!

سرمربی پرسپولیس درباره تفاوت‌های تیمش نسبت به مسابقات قبلی گفت: «در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس 2 به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم». اوسمار ویرا همچنین نسبت به دریافت 4 گل در مسابقه امروز برابر آلومینیوم هم واکنش نشان داد و گفت: «4 گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت 4 گل خوب نیست».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری