football360 logo

پیولی: اینتر در ۴ سال فقط ۲ بار قهرمان شد!/ زلاتان بهترین تصمیم را برای باشگاه میلان می‌گیرد

08 اردیبهشت 1403 ساعت 09:299 نظر
استفانو پیولی عنوان کرد باید روی دوم شدن تمرکز کنند.

به گزارش فوتبال 360، میلان امروز در سری آ به مصاف  یوونتوس خواهد رفت. استفانو پیولی سرمربی میلان، در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت و عنوان کرد 10 روز دشوار برای باشگاه سپری شده و همچنین بر ویژگی‌های مورد نیاز در مسابقه آتی با یوونتوس تاکید کرد.

روسونری در هفته‌های پایانی فصل در وضعیت چندان مناسبی قرار ندارد و پس از حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رم و شکست در داربی دلامدونینا، این موضوع پررنگ‌تر شد. 

در مرکز این طوفان، پیولی قرار دارد که در ۸ ماه گذشته تحت فشارهای فزاینده‌ای قرار داشته. به نظر می‌رسد میلان تصمیم گرفته  تا پس از ۵ سال این سرمربی را اخراج کند و با تعدادی از جایگزین‌های احتمالی از جمله مارک فن بومل و آنتونیو کونته مرتبط است.

اهمیت بازی

پیولی در مصاحبه خود درباره اهمیت رویارویی با یوونتوس در دوره شلوغی مانند آوریل سخن گفت. 

او گفت: «به دلیل نتایج منفی اخیر، تمرکز ما باید روی دوم شدن باشد. 10 روز دشوار سپری شد. در صحبت آسان است. ما باید دوباره بلند شویم و بازی‌های خود را تا انتهای فصل با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

پیولی در ادامه سخنان خود درباره آنچه میلان باید مقابل یوونتوس نشان دهد گفت: «موظفیم بجنگیم و همه توان خود را نشان را بدهیم. گویی آخرین مسابقه ماست. قصد داریم رتبه دوم را حفظ کنیم.»

اینتر قوی‌تر است

او درباره قدرت اینتر گفت: «ما همه توان خود را گذاشته‌ایم اما همیشه نتوانسته‌ایم کیفیت خود را در زمین نشان دهیم. اینتر ۴  سال است قوی‌ترین تیم لیگ را در اختیار دارد و تنها ۲ عنوان قهرمانی را کسب کرده است. ما هرگز چنین تیمی را در اختیار نداشتیم اما یک اسکودتو کسب کردیم.»

او درباره نقش زلاتان در باشگاه گفت: «معتقدم این انتخابی است که باشگاه باید انجام دهد. کاریزما و ویژگی‌های فنی و انسانی زلاتان، مطمئنا نیازی به تعریف ندارد. نمی‌دانم او چه نقشی خواهد داشت اما عاشق میلان است و بهترین تصمیم را برای باشگاه خواهد گرفت.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری