football360 logo

دستیار اسبق یحیی، کابوس جانشین یحیی؛ اعتبار ویژه برای حسینی

07 اردیبهشت 1403 ساعت 23:30258 نظر
مجتبی حسینی و شاگردانش بازهم در دیداری بزرگ نمایش خوبی داشتند و توانستند برای بار دوم پرسپولیس را طی یک فصل شکست دهند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، آلومینیوم اراک و پرسپولیس یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی را به انجام رساندند که در پایان شاگردان مجتبی حسینی دست به کار بزرگی زدند و مدافع عنوان قهرمانی را در ضربات پنالتی با بازگشتی رویایی از پیش رو برداشتند تا به دور یک‌چهارم نهایی صعود کنند.

موفقیت پس از چهار هفته

آلومینیوم پس از پیروزی برابر نساجی در آخرین بازی سال ۱۴۰۲، دیگر رنگ پیروزی را ندید و در 4 مسابقه رسمی برگزار کرده در سال جدید ۲ تساوی و ۲ باخت عایدش شد. با این وجود در جدال با پرسپولیس در جام حذفی شاهد نخستین پیروزی ایرالکو بودیم. البته که این فتح بزرگ در جریان بازی رخ نداد اما شیرینی‌اش برای تیم تحت هدایت مجتبی حسینی چند برابر بود.

دستیار یحیی، کابوس اوسمار

مجتبی حسینی در دومین دوئل با پرسپولیسِ اوسمار ویرا بازهم موفق بود. او در اولین دیداری که سرمربی برزیلی به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی نشسته بود، توانست به کمک سوپرگل امیر نوری، اولین و تنها باخت مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را در نیم‌فصل دوم، در جریان مسابقه را رقم بزند و یکی از دو تیمی باشد که برابر تیم هجومی ویرا کلین‌شیت کند.

حالا نوبت به جام حذفی رسید تا بازهم دستیار سابق یحیی گل‌محمدی، مچ جانشین او را بخواباند و این اتفاق در شرایطی رخ داد که آلومینیوم ۲بار با ۲ گل فاصله عقب افتاد اما با روحیه‌ای بالا و البته تعویض‌های فوق‌العاده حسینی، به بازی برگشت و نهایتا برنده ضیافت پنالتی‌ها شد. شروین بزرگ (۲بار) و علیرضا نقی‌زاده به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند و 3 گل از 4 گل تیم اراکی را به‌ثمر رساندند.

مجتبی، موی دماغ تیم‌های بزرگ

تیم‌های مجتبی حسینی سال‌به‌سال در حال پیشرفت هستند و او به خوبی توانایی بازی گرفتن از مهره‌های جوان را دارد. در این فصل هم او هدایت تیمی را به‌عهده گرفت که چند مهره اصلی‌اش را از دست داده بود اما بدون بهانه کارش را استارت زد و در کنار دشت ۲ برد بزرگ مقابل پرسپولیس، موفق به شکست دادن سپاهان در اصفهان شد و در تبریز، تراکتور را متوقف کرد. 

اهداف حسینی و شاگردان جوانش تا پایان فصل

آلومینیوم با یک غول‌کشی دیگر به یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. آن‌ها امیدوار هستند همانند ۲ فصل قبل فینالیست شوند و ماموریت نیمه‌تمام آن دوره را تمام کنند و اولین جام قهرمانی را به‌دست بیاورند. مجتبی حسینی و شاگردانش در حال حاضر با ۳۰ امتیاز رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ را به خود اختصاص داده‌اند. آن‌ها خطر سقوط را حس نمی‌کنند و فاصله‌شان با رتبه ششم تنها 4 امتیاز است. ایرالکو فصل قبل با ۴۰ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد و برای رسیدن به امتیازات لیگ بیست‌ودوم، کار دشواری در ۶ هفته پایانی دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری