football360 logo

امضای قرارداد طارمی با اینتر؛ رقابت سخت در بهترین تیم ایتالیا

08 اردیبهشت 1403 ساعت 13:03133 نظر
مهدی طارمی قراردادش با قهرمان ایتالیا را امضا کرده، ولی انتظار می‌رود که رقابت سختی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد.

به گزارش فوتبال 360، قرارداد مهدی طارمی با اینتر نهایی شده و تا سال 2026 اعتبار دارد.

فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار مطرح حوزه نقل‌وانتقالات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «قرارداد مهدی طارمی با اینتر 2 ساله است و تا ژوئن 2026 اعتبار دارد. همچنین بندی وجود دارد که می‌تواند قرارداد را تا ژوئن 2027 تمدید کرد. مراحل امضای قرارداد تکمیل شده و پورتو هم در جریان آن قرار دارد». او درباره دستمزد مهاجم ایرانی توضیحی نداده است.

اولین‌بار بهمن سال گذشته و همزمان با جام ملت‌های آسیا بود که خبر توافق طارمی و اینتر منتشر شد. رومانو 12 فوریه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اینتر زمان معاینات پزشکی طارمی را تعیین کرده و او در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به این تیم می‌پیوندد. طرفین از یک ماه قبل به توافق شفاهی رسیده‌اند و قرارداد به زودی امضا خواهد شد». 

اینتر تابستان گذشته هم به دنبال جذب طارمی بود، ولی به دلیل درخواست رقم بالای رضایتنامه از طرف پورتو عقب‌نشینی کرد.

پایان عصر پورتو با یک قهرمانی لیگ

طارمی چهارمین و آخرین فصل حضورش در پورتو را می‌گذراند و در فصل 22-2021 قهرمانی لیگ پرتغال را با این تیم تجربه کرد. گلزن تیم ملی 2 بار هم با این تیم قهرمان جام حذفی پرتغال شده است. او همچنین بعد از تجربه آقای گلی لیگ پرتغال با ریوآوه در فصل 20-2019، فصل گذشته موفق شد با زدن 22 گل این موفقیت را با پورتو تکرار کند. اوضاع این فصل برای طارمی خوب پیش نرفته و او تنها 4 گل و 2 پاس گل در لیگ پرتغال دارد. پورتو هم از کورس قهرمانی جا مانده و با فاصله 18 امتیاز نسبت به اسپورتینگ لیسبون در رده سوم است.

رقابت سخت در تیم قهرمان ایتالیا

طارمی این شانس را دارد که در 31 سالگی به تیم قهرمان ایتالیا و یکی از بهترین تیم‌های اروپا می‌پیوندد. اینتر که فصل گذشته موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، در فصل جاری رقبای سنتی‌اش در لیگ ایتالیا را پشت سر گذاشت و در فاصله 5 هفته تا پایان مسابقات قهرمانی‌اش را قطعی کرد. با افت تیم‌هایی مثل میلان، یوونتوس و رم به نظر می‌رسد که اینتر فصل آینده هم بخت اول قهرمانی باشد و طارمی فرصت دارد که با این تیم قهرمانی ایتالیا را تجربه کند.

با این حال طارمی کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی اینتر دارد. انتخاب اول سیمونه اینزاگی برای خط حمله تیمش در چیدمان 2-5-3 لائوتارو مارتینز (23 گل و 5 پاس گل) و مارکوس تورام (12 گل و یازده پاس گل) هستند. مارکو آرناتوویچ (2 گل و 3 پاس گل)، مهاجم 35 ساله اتریشی هم در فصل جاری به طور قرضی از بولونیا به اینتر پیوست و در پایان فصل انتقالش قطعی خواهد شد. دیگر مهاجم اینتر آلکسیس سانچز (2 گل و 4 پاس گل) است که قراردادش پایان فصل جاری تمام می‌شود و هنوز مشخص نیست که آن را تمدید کند.

اینتر بعد از طارمی همچنان به دنبال جذب یک مهاجم دیگر است و جاشوا زیرکزی، گلزن جوان بولونیا و آلبرت گودموندسون، پدیده جنوا گزینه‌های مدنظر این تیم هستند. طارمی در این شرایط باید با 4 یا 5 مهاجم دیگر برای دو جای خالی رقابت کند.   

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری