football360 logo

تساوی خارج از خانه لیورپول؛ خداحافظی با قهرمانی

08 اردیبهشت 1403 ساعت 17:1047 نظر
لیورپول با یک تساوی دیگر به بخت خودش لگد زد.

به گزارش فوتبال 360، سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید. لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد اما با این تساوی، لیورپول امیدهای خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند. 

در این بازی یورگن کلوپ از ترکیب نسبتا متفاوتی استفاده کرده بود و برخی از بازیکنان اصلی از جمله محمد صلاح در ترکیب حضور نداشتند.


نیمه اول و برتری وستهام

نیمه اول با برتری تیم لیورپول آغاز شد. این تیم امیدوار بود بتواند در ابتدای نیمه گلزنی کند تا در ادامه کار راحت‌تری در پیش داشته باشد با این وجود تیم میزبان در دفاع بدون نقص نشان داد و حملات متعدد لیورپول بدون نتیجه ماند. لیورپول چند حمله نصفه و نیمه دیگر بر روی دروازه وستهام تدارک دید که ثمری برای آن‌ها نداشت. در ادامه وستهام توپ و میدان را در اختیار گرفت، این تیم در نهایت در دقیقه 43 توسط بووین به گل دست پیدا کرد. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود وستهام به پایان رسید.


نیمه دوم پرهیجان

نیمه دوم با یک گل برای لیورپول همراه بود. این تیم در همان ابتدا و در دقیقه 48 توانست توسط رابرتسون و بر روی پاس دیاس به گل اول دست پیدا کند. در دقایق بعدی باز هم لیورپول تیم برتر میدان بود و  در دقیقه 65 و بر روی اشتباه دفاع وستهام و  گل به خودی توسط سوچک پیش افتاد‌. لیورپول ضربه کرنری به دست آورد، پس از زده شدن کرنر، خاکپو توپ را به سمت دروازه فرستاد، در میانه راه توپ به سوچک برخورد کرد و به سمت دروازه رفت، پس از آن آرئولا سعی داشت مانع از گل شدن توپ شود، اما او هم در این کار موفق نبود و توپ به تور دروازه بوسه زد. 

پس از آن وستهام چند موقعیت گلزنی به دست آورد و ثمری نداشت. لیورپول می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند، اما دروازه‌بان حریف مانع از گلزنی آن‌ها شد. وستهام در دقیقه 77 توسط آنتونیو به گل دوم دست پیدا کرد. لیورپول در ادامه چند موقعیت دیگر داشت‌. الیوت یک بار توپ را به تیر دروازه کوبید، پس از آن چند موقعیت دیگر برای آن‌ها به دست آمد، اما دفاع وستهام مانع از ورود توپ به دروازه بود. در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. لیورپول با این تساوی 75 امتیازی شد و رده سوم را به خود اختصاص داد. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری