football360 logo

کلوپ: اختلاف با صلاح حل شد؛ حوصله صحبت درباره جنگ قهرمانی را ندارم

08 اردیبهشت 1403 ساعت 21:1936 نظر
یورگن کلوپ عنوان کرد باید در بازی مقابل وستهام پیروز می‌شدند.

به گزارش فوتبال 360، لیورپول روز شنبه به مصاف وستهام رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲  به پایان رسید. با این تساوی، لیورپول با قهرمانی در لیگ برتر خداحافظی کرد و اکنون با 75 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت. او عنوان کرد با صلاح مشکلی ندارد.

یک تیم برنده است

کلوپ در مصاحبه خود گفت: «بسیار ناامید هستیم. واضح است. فکر می‌کنم همه دیدند فقط یک تیم می‌توانست برنده شود و آن ما بودیم. موقعیت‌هایمان،   مالکیت توپ و همه کارهایی که ما انجام دادیم این را نشان داد. در پایان یک دوره 10 روزه، بازی دشواری بود اما فکر می‌کنم بازیکنان واقعا خوب کار کردند.

ما فقط بدون دلیل گل خوردیم. به چند موقعیت دیگر نیاز داشتیم. هنگامی که جلو بودیم، باید کنترل بازی را در اختیار می‌گرفتیم، با این وجود در بسیاری از لحظات واقعا خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه مد نظر را به دست نیاوردیم.»

نیمه دوم عالی بودیم

کلوپ در ادامه سخنان خود درباره این که آیا بدشانسی موجب شده چند مهاجم او از فرم خوب خود خارج شوند گفت: «برای برخی از آن‌ها قطعا امروز خیلی دشوار بود و بله همین است.

کلوپ درباره نیمه دوم و گلزنی تیم گفت: «خیلی خوشحالم. خیلی خوب بود و به آن نیاز داشتیم. واضح است گل زودهنگام به تیم کمک کرد. همیشه موقعیت‌هایی پیدا می‌کنیم. می‌توانید ببینید در نیمه اول هم به همین شکل بود. ما خوب بازی کردیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. حالا باید این موضوع را قبول کنیم و به کار خود ادامه دهیم.»

او درباره بحث با صلاح در بازی گفت: «نمی‌توانم بگویم چه چیزی گفته شد اما ما قبلا در رختکن در مورد آن صحبت کردیم و همه چیز حل شد.»

او درباره رقابت قهرمانی گفت: «راستش را بخواهم بگویم، اصلا حوصله صحبت کردن در مورد آن را ندارم. ما باید در این بازی برنده می‌شدیم. این را می‌دانستیم و برنده نشدیم. اکنون تا شروع بازی بعدی کمی زمان بیشتری داریم. می‌خواهیم دوباره بازیکنان را آماده کنیم و به کار ادامه دهیم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری