football360 logo

آنچلوتی: تیم ما شگفت انگیز است؛ ۴ امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز داریم

08 اردیبهشت 1403 ساعت 07:448 نظر
کارلو آنچلوتی عنوان کرد تیم عالی بازی می‌کند.

به گزارش فوتبال 360، رئال مادرید روز جمعه در لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید. تک گل این مسابقه را آردا گولر به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت. او عنوان کرد تیم بسیار خوبی در اختیار دارد و همچنین سبک بازی گولر را ستود.

رئال سوسیداد تیم خوبی است 

آنچلوتی در مصاحبه خود گفت: «رئال سوسیداد تیم بسیار خوبی است و خوب ظاهر شد. با این وجود ما تیم شگفت انگیزی در اختیار داریم و با وجود همه مشکلات موجود، به پیروزی رسیدیم. ۴ امتیاز دیگر برای قهرمانی لازم داریم. بسیاری تصور می‌کردند در این بازی، فقط در میدان راه برویم اما اینطور نبود و بازیکنان عزم و اشتیاق زیادی برای پیروزی نشان دادند‌. به همه آن‌ها افتخار می‌کنم. 

اکنون باید ببینیم برای بازی با کادیس آیا کورتوا قادر به حضور در ترکیب خواهد بود یا خیر. پس از آن اوضاع برای بازی با بایرن مونیخ ارزیابی می‌شود. همچنین میلیتائو عالی کار کرد و مندی  به ترکیب باز می‌گردد.»

گولر عالی است 

آنچلوتی در ادامه سخنان خود درباره گولر گفت: «او کیفیت فوق العاده‌ای دارد. آردا خوب بازی کرد و خیلی جوان است. او به زودی نقش بیشتر در تیم ایفا خواهد کرد و فصل آینده  قطعا در رئال مادرید می‌ماند.»

او درباره مودریچ گفت: «او در بازی‌های اخیر عالی کار کرد و شرایط بدنی فوق العاده‌ای دارد. در نیمه دوم بازی را به خوبی اداره کرد و اجازه داد توپ را حفظ کنیم. لوکا می‌تواند سه شنبه در ترکیب باشد.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری