football360 logo

۲ مصدوم کلیدی روی دست امری؛ عرق سرد روی پیشانی ویلا

10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:00
مصدومیت 2 مهره کلیدی در هفته‌های پایانی کار استون‌ ویلا را دشوار خواهد کرد.

به گزارش فوتبال 360، به هفته‌های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شویم و هر بازی و حتی یک امتیاز از هر دیدار، می‌تواند نقش مهمی را برای تیمی در کورس قهرمانی و یا کسب سهمیه‌ داشته باشد. استون ویلا شاید در این زمینه کمی بدشانس بود و 2 مهره کلیدی را در بازی مقابل چلسی از دست داد. آنها یک رقابت جدی با تاتنهام بر سر رتبه چهارم لیگ و صعود قطعی به لیگ قهرمانان دارند و شاید در هفته‌های پایانی این شانس بزرگ را از دست بدهند.

آن دیدار نحس!

شروع بازی با چلسی بسیار دلچسب  و گل به خودی کوکوریا شروع حال خوب برای ویلایی‌ها بود. با این حال همه‌چیز برای تیم امری خوب پیش نرفت و یوری تلیمانس در دقیقه 27 به دلیل مصدومیت به صورت لنگ‌لنگان از بازی خارج شد. استون ویلا با وجود حمله‌های جدی‌تر از سوی شیرهای لندن هنوز هم تیم برتر میدان بود و به لطف مارتینس در دروازه، چلسی توانایی به ثمر رساندن گل را نداشت. نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به نفع استون ویلا به پایان رسید اما مشکلاتی  برای آنها وجود داشت. سنگربان اصلی نیمه اول را به پایان رساند اما در بین 2 نیمه و با صلاحدید کادر پزشکی باید از زمین خارج می‌شد. شاید اگر او در زمین بود، تیم امری 2 گل در نیمه دوم را دریافت نمی‌کرد اما به هر حال ویلایی‌ها با 2 مصدومیت جدی روبه‌رو شدند.

صحبت‌های امری

امری پس از بازی و در پاسخ به سوالات خبرنگاران با تردیدهای زیادی که در چهره‌اش مشخص بود، گفت: «برای مشخص شدن از میزان دقیق مصدومیت‌ها باید بیشتر صبر کنیم. امیدوارم هر 2 بازیکن به سرعت برای ترکیب آماده شوند اما دقیق نمی‌دانم چه خواهد شد. اگر تیلمانس و مارتینس برای یک هفته، 2 هفته یا 3 هفته دردسترس نباشند، باید خودمان را با شرایط جدید تطبیق دهیم. این فرصتی برای سایر بازیکنان خواهد بود تا خودشان را اثبات کنند.» نوع صحبت اونای امری نشان از احتمال مصدومیت بلندمدت برای آنها داشت اما این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری