football360 logo

ماجرای عجیب باخت‌های پرسپولیس؛ مصاف با گربه‌سیاه پس از حذف به دست گربه‌سیاه!

09 اردیبهشت 1403 ساعت 17:00234 نظر
پرسپولیس در این فصل 4 بار در جریان بازی شکست خورده که سه تا از این باخت‌ها برابر تیم‌هایی بوده که طی چند فصل اخیر بارها از سد سرخ‌پوشان گذشته‌اند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس پس از وداع زودهنگام با جام حذفی حالا باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود تا پایان فصل، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان اصفهان برود. دیداری سرنوشت‌ساز که می‌تواند در مسیر قهرمانی آن‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

شکست در یک‌هشتم بازی‌های فصل

سرخ‌پوشان تهرانی در این فصل 32 بازی رسمی را به انجام رسانده‌اند و در یک‌هشتم این دیدارها طعم تلخ شکست را چشیده‌اند. 4 باخت مذکور در جدال با تیم‌های النصر عربستان، سپاهان اصفهان، الدحیل قطر و آلومینیوم اراک بوده که 3 باخت در زمان یحیی گل‌محمدی و یک شکست در دوره اوسمار ویرا به‌ثبت رسیده است. ذکر این نکته لازم است که باخت به آلومینیوم در ضربات پنالتی، به واسطه تساوی در جریان بازی، در تعداد شکست‌ها محاسبه نخواهد شد.

آلرژی آلومینیوم، سپاهان و الدحیل به پرسپولیس

نکته عجیب درباره شکست‌دهندگان پرسپولیس، این است که اکثرشان طی چند سال اخیر حکم گربه‌سیاه را برای تیم پایتخت‌نشین داشته‌اند. در واقع 3 تیم آلومینیوم اراک، سپاهان اصفهان و الدحیل قطر، تنها تیم‌هایی هستند که طی 8 فصل اخیر، 4 مرتبه موفق به از پیش رو برداشتن پرسپولیس شده‌اند و دست بر قضا در فصل 03-1402 نیز موفق به انجام این کار شده‌اند.

مصاف با گربه‌سیاه اصفهانی، پس از جدال با گربه‌سیاه اراکی

حالا اوسمار ویرا و شاگردانش باید پس از توقف برابر آلومینیوم که منجر به حذف از جام حذفی شد، رودرروی سپاهان قرار بگیرند. طلایی‌پوشان اولین باخت مدافع عنوان قهرمانی را در لیگ بیست‌وسوم به ثبت رساندند و در ورزشگاه نقش جهان با یک گل میهمان خود را بدرقه کردند و حالا باید دیدار برگشت آن‌ها را در ورزشگاه آزادی مشاهده کنیم. 

دل‌خوشی بزرگ سرخ‌پوشان پیش از دیدار با سپاهان

پرسپولیس به هیچ‌کدام از سه تیم دیگری که در این فصل آن‌ها را شکست داده، 2 بار نباخته است. آن‌ها برابر الدحیل یک برد و یک باخت، مقابل النصر یک تساوی و یک باخت و در جدال با آلومینیوم یک برد، یک تساوی و یک باخت نصیب‌شان شد و باید دید این اتفاق در مصاف با سپاهان نیز تکرار می‌شود یا قرار است آمار 100درصد باخت را تجربه کنند. فراموش نکنیم که اوسمار در قامت سرمربی پرسپولیس، باختی در ورزشگاه آزادی نداشته و تنها مقابل استقلال به برتری نرسید و تساوی بدون گل عایدش شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری