football360 logo

تاریخ‌سازی نویدکیا در رفسنجان؛ رونمایی از نبازترین نسخه مس با محرم

11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:005 نظر
نارنجی‌پوشان با هدایت محرم نویدکیا توانسته‌اند عملکرد درخشانی را از خود در لیگ برتر و جام حذفی به جای بگذارند.

به گزارش فوتبال 360، مس رفسنجان در نیم‌فصل نخست جزو تیم‌های بحران‌زده و ناموفق فوتبال ایران بود و نارنجی‌پوشان با هدایت ساکت الهامی نتوانستند از هر مسابقه به صورت میانگین بیش از یک امتیاز به‌دست آورند و با کسب 15 امتیاز از 15 مسابقه به کار خود در نیم‌فصل اول پایان دادند. عملکرد پرنوسان و ضعیفی که مدیران باشگاه را به فکر تغییر و تحولات در کادرفنی انداخت و بعد از قطع همکاری با ساکت الهامی و توافق نافرجام با سعید دقیقی، محرم نویدکیا در کسوت سرمربی جدید مس رفسنجان معرفی شد تا بعد از تجربه سرمربیگری در سپاهان اصفهان، او در دومین تیم لیگ برتری چالش جدیدی را تجربه کند.

نویدکیا با وجود آنکه در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه فهرست تیمش را هم به صورت چشمگیر تقویت نکرد و تنها توانست نام رضا دهقانی، سعید واسعی و محمدرضا مهدی‌زاده را به فهرست تیمش اضافه کند و در طرف مقابل، علی‌اصغر صادقی، محمد خدابنده‌لو، محسن آذرباد و لوسیانو پریرا از جمع نارنجی‌پوشان جدا شدند، توانست سبک بازی مسی‌ها را متحول کند؛ به‌طوری‌که نارنجی‌پوشان در جمع برترین تیم‌های نیم‌فصل دوم محسوب می‌شوند و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند.

در رقابت با سرخابی‌ها برای بهترین‌شدن!

مسی‌ها در نیم‌فصل دوم توانسته‌اند از از 9 مسابقه، 15 امتیاز به‌دست آورند و تنها تیم‌های پرسپولیس و استقلال هستند که بیش از نارنجی‌پوشان در نیم‌فصل دوم امتیاز کسب کرده‌اند. عملکرد درخشان شاگردان محرم نویدکیا در نیم‌فصل دوم باعث شده تا آن‌ها از رتبه دهم جدول به جایگاه نهم صعود کنند و فاصله‌شان با گل‌گهرِ رده ششمی به تنها 4 امتیاز تقلیل پیدا کرده است؛ آن‌هم در حالی‌که در پایان نیم‌فصل نخست، فاصله مس رفسنجان تا رتبه ششم جدول، 9 امتیاز بود!

رکورد تاریخی مسی‌ها در زمینه شکست‌ناپذیری

نارنجی‌پوشان بعد از آنکه در هفته چهاردهم مقابل استقلال خوزستان در اهواز شکست خوردند، دیگر بازنده نبوده‌اند و بعد از تساوی مقابل پرسپولیس با هدایت ساکت الهامی، آن‌ها در طول 11 بازی اخیرشان در لیگ برتر و جام حذفی با هدایت محرم نویدکیا شکست‌ناپذیر بوده‌اند که بهترین رکورد شکست‌ناپذیری مس از زمان حضور این تیم در سطح اول فوتبال ایران است. نارنجی‌پوشان فصل گذشته بعد از شکست مقابل پرسپولیس در هفته نهم، در 10 بازی پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی شکست‌ناپذیر بودند اما حالا این رکورد به‌دست محرم نویدکیا و شاگردانش در فصل جاری شکسته شده است.

پیش به سوی یک تاریخ‌سازی دیگر

شاگردان نویدکیا در حالی توانسته‌اند به جمع 8 تیم برتر جام حذفی صعود کنند که هیچ‌گاه مس رفسنجان نتوانسته از این مرحله بالاتر برود و خود را به مرحله نیمه‌نهایی برساند. نارنجی‌پوشان که در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف تراکتور در تبریز بروند، این فرصت را دارند تا با شکست دادن سرخ‌پوشان تبریزی به تاریخ‌سازی‌های خود با هدایت محرم نویدکیا ادامه بدهند. با توجه به روند نتیجه‌گیری مس رفسنجان و شکست‌ناپذیری این تیم در 12 بازی اخیر در لیگ برتر و جام حذفی، هواداران مس امیدوارند که این روند در 6 بازی پیش‌رو در لیگ برتر حفظ شود و آن‌ها بتوانند با حضور در جمع 8 تیم برتر جدول به کار خود در فصل جاری پایان بدهند و در جام حذفی هم با کنار زدن تراکتور و رسیدن به جمع 4 تیم برتر، هم تاریخ‌سازی کنند و هم کورسوی امیدی به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌ها داشته باشند!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری