football360 logo

آنچلوتی: تیم ما عجیب نیست؛ بایرن یکی از قدرتمندان اروپا را شکست داد

11 اردیبهشت 1403 ساعت 01:0816 نظر
کارلو آنچلوتی درباره بازی پیش‌رو سخن گفت.

به گزارش فوتبال 360، رئال مادرید روز سه‌شنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت. او عنوان کرد رئال مادرید تیم عجیبی نیست. 

وزن پیراهن تیم بسیار حائز اهمیت است

آنچلوتی در مصاحبه خود گفت: «تیم ما عجیب نیست. تیمی هستیم که وزن و ارزش پیراهن آن در این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد. رئال مادرید هرگز دست کم گرفته نمی‌شود زیرا همه می‌دانند چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و به همین دلیل به ما احترام می‌گذارند.»

اکنون برخی این را بدیهی می‌دانند رئال مادرید در یک ژوئن در فینال و در ومبلی حضور خواهد داشت اما این باعث نگرانی آنچلوتی نمی‌شود.

آنچلوتی در ادامه سخنان خود درباره این موضوع گفت: «ما مطمئنا در مقابل تیمی قرار می‌گیریم که فصل چندان خوبی در بوندس‌لیگا نداشته اما آنها یک بازی حذفی مقابل آرسنال انجام داده‌اند و یک تیم قدرتمند در اروپا را شکست دادند. بایرنی‌ها تیمی باتجربه هستند. تاریخچه غنی در لیگ قهرمانان اروپا اهمیت زیادی دارد.»

به دنبال قهرمانی

همانطور که آنچلوتی عنوان کرد، ۲ تیم از شرایط متفاوتی در لیگ برخوردار هستند. رئال مادرید فاصله‌ای با قهرمان شدن در لالیگا ندارد؛ در حالی که بایرلورکوزن، عنوان قهرمانی را از چنگ بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا در آورده است. با این وجود آنچلوتی عنوان کرد۲ تیم از لحاظ کیفیت به یکدیگر شباهت دارند. 

او گفت: «آن‌ها در حملات قدرتمند هستند، می‌توانند به روش‌های مختلف بازی کنند و بسیار عالی و سریع نشان می‌دهند.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری