football360 logo

فاش شدن اظهارات صلاح در دعوا با کلوپ؛ هیچ کاری برایت نمی‌کنم!

11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:3132 نظر
بخشی از صحبت‌های صلاح در مشاجره با یورگن کلوپ فاش می‌شود.

به گزارش فوتبال 360، در حالی که انتظار داشتیم فصل آخر کلوپ دوران پادشاهی او در لیورپول را تکمیل کند اما اتفاقات به سبک دیگری رقم خورد و  همه‌ چیز در آنفیلد، در حال ویران شدن است. کلوپ و صلاح امروز در جنگی روبه‌روی یکدیگر هستند و تنها گذشته شیرین باعث شده نسبت به یکدیگر بدگویی نکنند.

دعوایی که تیم را به حاشیه برد

از مشاجره‌ای که میان کلوپ و صلاح در دیدار مقابل وستهام رقم خورد چیز زیادی توسط 2 طرف اصلی بیان نشد اما یک لب‌خوان حرفه‌ای کمی از ماجرا را برای رسانه‌ها فاش می‌کند. جان کسیدی بعد از بررسی فیلم‌های مختلف به دست آمده از این درگیری فاش می‌کند بازیکن مصری در اولین بخش از صحبت‌هایش می‌گوید: «هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم، هیچ کاری!» این در حالی است که مشخص نیست سرمربی از او چه خواسته بود، با این حال کسیدی ادعا می‌کند اگرچه صحبت کلوپ کمی مبهم بود اما او گویا در مورد سرعت و آمادگی صلاح صحبت می‌کرد. پس از آن جمله صلاح، کلوپ دوباره به سمت صلاح رفت و با پاسخی این بازیکن را تحریک کرد.

پس از صحبت کلوپ خشم عجیبی از صلاح نمایان شد و او گفت: «می‌خواهم! بعد از 7 سال! بعد از 7 سال خدمت، بعد از 7 سال خدمت، کارت قرمز می‌گیرم!» مشخصا کلوپ جملاتی را گفته که این بازیکن به چنین خشمی دچار شده و اینگونه با مربی مشاجره می‌کند. در حال حاضر لب‌خوان‌های حرفه‌ای به دنبال صحنه‌هایی هستند که شاید توسط تماشاگران ضبط شده اما هر چه بود، این درگیری و صحبت‌های کلوپ لیورپولی‌ها را در حاشیه غرق کرده است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری