football360 logo

واکنش ویرا به آخرین وضعیت بیرانوند؛ تضمینی نیست که جلوی سپاهان بتواند بازی کند!

11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:3091 نظر
سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه تقابل با سپاهان اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبال 360، سرخ‌پوشان پایتخت خود را برای انجام بیست‌وپنجمین مسابقه در فصل جاری لیگ برتر آماده می‌کنند و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، آن‌ها باید فردا (چهارشنبه) از ساعت 19:30 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران در آخرین مسابقه از هفته بیست‌وپنجم برابر سپاهان اصفهان صف‌آرایی کنند. حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی باعث شده تا بیش از پیش کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر برای سرخ‌پوشان اهمیت پیدا کند و آن‌ها به دنبال کسب 3 امتیاز جدال با سپاهان هستند.

اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس که حالا با توجه به حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی، آینده کاری او هم در پرسپولیس به خطر افتاده و 3 امتیاز دیدار فردا برایش اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در سالن کنفرانس سازمان لیگ، در نشست خبری پیش از دیدار با طلایی‌پوشان اصفهانی حضور پیدا کرد. ویرا در صحبت‌های خود با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر آلومینیوم اراک، نسبت به شرایط تیمش برای جدال با سپاهان و آماده‌شدن بازیکنان مصدوم این تیم واکنش نشان داد.

انرژی هواداران خیلی می‌تواند به ما کمک کند

ویرا درباره حساسیت هفته‌های پایانی فصل توضیح داد: «هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم. امیدوارم حمایت خوبی هم از سمت هواداران وجود داشته باشد. درست است ما یک جام از دست دادیم، ولی انرژی هواداران خیلی می‌تواند به ما کمک کند و امیدوارم فردا مثل همیشه کنارمان باشد».

دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا باخت سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم به دلیل عملکرد ضعیف بازیکنان تعویضی بود، گفت: «فرقی نمی‌کند چه بازی را ببریم، چه ببازیم، آدم باید از همه بازی‌ها درس بگیرد. خوب است که آدم همیشه از بردهایش درس بگیرد، چون شیرین است. شکست همیشه تلخ است، اما ما یک لیگ دیگر را پیش‌رو داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. به نظرم این‌طور که شما می‌گویید نیست و شکست به خاطر تعویض‌ها نبود. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. بعد از تعویض‌ها ما 2 گل هم زدیم و بازیکنان به ما کمک کردند. همان‌طور که گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود تا نفر آخر که در دروازه است؛ به همین خاطر من هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که بگویم یک نفر ضعیف است یا تیم مقابل قوی است. همیشه اعضای یک تیم با هم هستند».

یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد

اوسمار ویرا در پاسخ به سوالی درباره جنگ روانی آغاز شده از سوی سپاهانی‌ها و به‌ویژه استوری جنجالی امید نورافکن پاسخ داد: «من نمی‌دانم آن‌ها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد». ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

بین واقعیت فوتبال و بازی قشنگ فاصله زیادی است

سرمربی سرخ‌پوشان درباره شرایط روحی تیمش و اینکه آیا آن‌ها برای کسب برد اقتصادی در بازی فردا تلاش می‌کنند، گفت: «بازی‌های به این نحو از نظر احساسی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما ما در طول هفته روی بچه‌ها کار کردیم و در تمرین روز گذشته مشخص بود که بچه‌ها بر احساس خود غلبه کردند و آماده بازی فردا هستند. روز اولی که به‌عنوان مربی آمدم نظرم را درباره فوتبال گفتم. بین واقعیت فوتبال و بازی قشنگ فاصله زیادی است. ما همیشه در تمرینات هم تمرکزمان روی توپ گرفتن و رو به جلو رفتن و گل زدن است، چه حالا یک بر صفر جلو باشیم، چه 2 بر صفر جلو باشیم و چه حتی در حالت باخت باشیم. برای تیمی مثل پرسپولیس که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد، خیلی مهم است که رو به جلو برود و به هدفش برسد».

جایگزین دانیال خوب است و پاسخ اعتماد هواداران را می‌دهد

ویرا با اشاره به اینکه از حضور پرشور هواداران استقبال می‌کند، درباره وضعیت مصدومان تیمش و غیبت دانیال اسماعیلی‌فر توضیح داد: «بازیکنان بزرگی مثل امید عالیشاه عالیشاه، وحید امیری، سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم‌های دیگر هم بازی کنند غیبت‌شان در بازی احساس می‌شود. خیلی بد است که دانیال (اسماعیلی‌فر) را در این بازی نداریم، ولی مطمئن باشید جایگزین او خوب است و جواب اعتماد تماشاگران را خواهد داد».

رفیعی روی 4 گل دریافتی‌مان در اراک تقصیری نداشت

اوسمار ویرا درباره عملکرد امیررضا رفیعی در جدال با آلومینیوم اراک و دریافت 4 گل برابر این تیم و حساسیت نبرد فردا و حضور احتمالی رفیعی در خط دروازه پرسپولیس پاسخ داد: «فکر می‌کنم امیررضا با کارش اعتماد ما را در زمین نشان داد. روی 4 گلی که مقابل آلومینیوم هم خوردیم شانسی برای گرفتن آن‌ها نداشت. خدا را شکر در تیم ما این حمایت وجود دارد، چون بچه‌ها با هم دوست هستند و همین هم روی کار ما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود همه بهترین عملکرد را داشته باشند».

هر چه شما یک نفر را نمی‌برید، به بردش نزدیک‌تر می‌شوید!

سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش در واکنش به ناکامی‌های سریالی سرخ‌پوشان در تهران برابر سپاهان در طول 6 سال اخیر و ناتوانی در کسب پیروزی کفت: «یک مَثَل در برزیل داریم که می‌گوید هر چه شما یک نفر را نمی‌برید، به بردش نزدیک‌تر می‌شوید، هر چه هم یک نفر را بیشتر می‌برید، به باخت مقابل آن ‌نزدیک‌تر می‌شوید».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری