football360 logo

واکنش جنجالی مورایس به یک سوال؛ خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!

12 اردیبهشت 1403 ساعت 22:0056 نظر
سرمربی سپاهان نسبت به سوالی درباره آینده کاری‌اش در جمع طلایی‌پوشان واکنش جالب‌توجهی داشت.

به گزارش فوتبال 360، سپاهان اصفهان بعد از کسب 3 برد پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی، امشب در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی بدون گل رضایت داد تا سریال نباختن‌های سپاهان به پرسپولیس در طول سالیان اخیر ادامه داشته باشد. البته که طلایی‌پوشان در مسابقه امشب، اولویت خود را کسب امتیاز مقابل پرسپولیس قرار داده بودند و همین مسئله باعث شد تا موقعیت‌های پرشمار گلزنی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نشود و بهترین موقعیت طلایی‌پوشان در واپسین ثانیه‌های بازی بود که ضربه سر هادی محمدی به گل تبدیل نشد.

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان که به نظر می‌رسد تیمش جایی در کورس مدعیان قهرمانی نخواهد داشت و برای حفظ رتبه سوم جدول تا پایان فصل جاری تلاش خواهد کرد، بعد از پایان بازی مقابل استقلال در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران درباره جدال با پرسپولیس پاسخ داد. مورایس در کنار پاسخ به سوالات درباره نمایش تیمش در مسابقه امشب، واکنشی هم به سوالات جنجالی داد و در آخر صحبت‌های خود درباره آینده‌اش در تیم اصفهانی پاسخ عجیبی داد!

تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود

مورایس در آغاز صحبت‌هایش گفت: «هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود. حریف‌مان یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شکست دادن پرسپولیس در خانه‌اش اصلاً ساده نیست. همه می‌دانند امسال چه چالش‌هایی پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم. اگر کلاهی روی سرم بود، برمی‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم. برای تیم‌هایی که شرایط آنها برای جنگیدن در راستای قهرمانی مهیاست، آرزوی موفقیت می‌کنم».

این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود!

سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی در واکنش به وقت‌کشی بازیکنان تیمش پاسخ داد: «من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام و نیازی ندارم به این سؤال پاسخ بدهم. بازی پُر از احساسات است و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. گاهی این شرایط در بازی پیش می‌آید. متأسفم چون طوری که من بازی را دیدم، شما ندیدید. شما فکر می‌کنید سپاهان باید قهرمان شود؟ کدام بازی‌های سپاهان را دیدید؟ بازی‌هایی داشتیم که خیلی بهتر یا بدتر از امروز بودیم. این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود. بازی از چیزهای زیادی چون داور، زمین خیس و کیفیت حریف تشکیل شده بود. مقابل حریف ساده‌ای نبودیم و همه چیز همیشه به سود ما نیست».

اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف 10 امتیاز قهرمان شویم!

ژوزه مورایس درباره شانس قهرمانی سپاهان در فصل جاری توضیح داد: «اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف 10 امتیاز قهرمان شویم. با این حال اکنون این 10 امتیاز اختلاف را ندارم، اما می‌توانم بگویم سپاهان هم 10 سال است که قهرمان نشده. ما ستاره‌های زیادی داریم؛ محمدجواد حسین‌نژاد که کسی او را نمی‌شناخت، عباس حبیبی که کسی او را نمی‌شناسد، نفراتی چون اعرابی و هادی محمدی که ستاره بود و در تیم ملی حضور ندارد».

ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

مورایس در پاسخ به سوالی درباره عملکرد ستاره‌های سپاهان، واکنش جالبی داشت و گفت: «شهریار مغانلو یکی از ستاره‌های لیگ است که گاهی انتقاد می‌شود که چرا گل نمی‌زند. فقط یک بازیکن از تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد. ما ستاره‌های زیادی داریم. وقتی به سپاهان آمدم، رامین رضاییان ستاره شد؛ بازیکنی که پرسپولیس او را نمی‌خواست. خیلی خوشحالم که این همه ستاره دارم، اما این کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم».

من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم!

سرمربی سپاهان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره آینده کاری خود در تیم سپاهان توضیح داد: «من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری