football360 logo

ترین‌های هفته بیست‌وپنجم؛ هنر ماندن

13 اردیبهشت 1403 ساعت 09:5722 نظر
دو بازی بزرگ هفته هیچ سهمی در بهترین‌های هفته بیست‌وپنجم ندارند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، تساوی بدون گل تراکتور-استقلال و پرسپولیس- سپاهان نتایج ناامیدکننده‌ای برای هواداران فوتبال بود. این نتایج باعث شد تا این چهار تیم مدعی، هیچ سهمی در جمع ترین‌های هفته نداشته باشند. نساجی، هوادار و شمس‌آذر تنها برندگان این هفته بودند.

تیم هفته: نساجی

بهترین برد هفته را نساجی و ساکت الهامی کسب کردند. نساجی با 2 گل در خانه ذوب‌آهن پیروز شد تا گام بلندی در مسیر بقا بردارد. الهامی نشان داده به خوبی هنر نتیجه گرفتن در نساجی را بلد است.

مربی هفته: سعید دقیقی (شمس‌آذر قزوین)

شمس‌آذر هم در هفته کم برد لیگ برتر نتیجه‌ای مطلوب گرفت. تیم سعید دقیقی دوباره به روند خوب گذشته برگشته است. شمس‌آذر مقابل پیکان برتری یک گله را در دقایق پایانی از دست داد، اما پا پس نکشید و در وقت اضافی گل برتری را به‌ثمر رساند.

گل هفته: داریوش شجاعیان (هوادار)


درخشش شجاعیان در این هفته‌ها تمامی ندارد. داریوش این‌بار با یک ضربه آزاد زیبا در پیروزی تیمش نقش‌آفرینی کرد. او هفته قبل عنوان پاس گل هفته را از آن خود کرده بود و این‌بار با گل زیبایش در پیروزی 2 بر یک هوادار مقابل صنعت‌نفت آبادان گل هفته را به نام خود ثبت کرد.

پاس گل هفته: سامان نریمان‌جهان


سامان نریمان‌جهان هم در حال سپری کردن یک فصل بسیار عالی است. پیکان 2 بر یک به شمس‌آذر باخت اما پاس گل هنرمندانه نریمان‌جهان کاملا به‌چشم آمد. سامان در وسط زمین حریف به توپ رسید و با دیدی مناسب با پاسی دقیق حامد پاکدل را در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد.

بازیکن هفته: لوان پولی (نساجی)

خرید از این بهتر نمی‌شد. بدون شک نمی‌توان از نقش لوان پولی، دروازه‌بان برزیلی نساجی در اوج‌گیری به سادگی گذشت. پولی در اصفهان در پیروزی 2 بر صفر نساجی مقابل ذوب‌آهن هم عالی بود؛ کلین‌شیت کرد، 8 مهار داشت و با نمره 8.91 بهترین بازیکن هفته شد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری