football360 logo

جزئیات یک کودتای جدید در خیابان سعادت آباد؛ خطیر رفت، خطیر ماند!

12 اردیبهشت 1403 ساعت 22:30146 نظر
بعد از اتمام هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران، خبرهای مبهمی درباره آینده کاری علی خطیر در تیم استقلال به گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعتی پیش به پایان رسید و استقلال توانست با 54 امتیاز صدرنشین لیگ بیست‌وسوم بماند. اتفاق مهم و جنجالی بعد از پایان دیدارهای هفته، انتشار خبر برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال بود؛ خبری که در ابتدا از سوی خبرگزاری تسنیم منتشر شد و رفته‌رفته سایر خبرگزاری‌ها هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کاری علی خطیر به اوج خود رسید.

تایید و رد برکناری در کمتر از یک ساعت!

مهدی افضلی، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال در شرایطی در گفت‌وگو با خبرگزاری «آنا» خبر برکناری علی خطیر را تایید کرد و توضیح داد که بعد از جلسه 3 نفره اعضای هیات‌مدیره، این تصمیم اتخاذ شده که بلافاصله بعد از صحبت‌های افضلی، علی خطیر پیامی به ویژه‌برنامه «فوتبال 360» ارسال کرد که پیام او از سوی عادل فردوسی‌پور مخابره شد و خطیر در این پیام، ضمن تکذیب خبر برکناری‌اش توضیح داد که هم‌اکنون در باشگاه استقلال است و ابلاغیه‌ای برای او نیامده است!

پای پرداخت مطالبات تیم در میان است!

اعضای هیات‌مدیره استقلال در شرایطی تصمیم به برکناری علی خطیر و انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست جدید مدیرعاملی استقلال گرفتند که کلیات ماجرا به پرداخت روز گذشته به بازیکنان باز می‌گردد. در جریان بودجه مصوب‌شده از سوی هلدینگ خلیج‌فارس برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی، علی خطیر مدیرعامل استقلال به دنبال آن بود تا بودجه را فوراً به تیم تزریق کند که این اتفاق رخ داد و روز گذشته 15 درصد از مطالبات اعضای تیم پرداخت شد.

شهریاری در پسِ پرده تصمیم جنجالی!

خطیر در شرایطی موافق انجام پرداختی به بازیکنان پیش از دیدار با تراکتور تبریز بود که گفته می‌شود احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج‌فارس که سابقاً مدیرعامل صبای قم بوده و تجربه عضویت در هیات‌مدیره استقلال را دارد و گفته می‌شود در مجمع بعدی قرار است مجدداً به جمع اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال اضافه شود، مخالف این پرداختی بوده و مدعی شده که باید پرداختی به بازیکنان و اعضای کادرفنی بعد از دیدار با تراکتور تبریز انجام شود. همین موضوع به چالشی میان خطیر و شهریاری تبدیل شده و این مسئله باعث شده تا در نهایت اعضای هیات‌مدیره علیه مدیرعامل استقلال تصمیم‌گیری کنند.

شیشه عمر ماندن یا رفتن خطیر در دستان علی‌عسکری!

هیات‌مدیره استقلال در حالی تصمیم به برکناری علی خطیر گرفته که هنوز عبدالعلی علی‌عسکری که در نقش مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس فعالیت می‌کند، واکنشی به این تصمیم نداشته است. خطیر هم در حالی مدعی عدم دریافت ابلاغیه برکناری‌اش شده که گفته می‌شود تصمیم هیات‌مدیره باشگاه استقلال در حال بررسی از سوی اعضای هلدینگ خلیج‌فارس است و احتمال تایید و یا وتوی آن وجود دارد. به واسطه همین مسئله است که فعلاً رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال هم واکنشی به این موضوع نداشته و گفته می‌شود که بعد از تصمیم نهایی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس آینده کاری علی خطیر مشخص خواهد شد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری