football360 logo

دژاوو برای پرسپولیسِ اوسمار؛ دومین فرصت صدرنشینی از دست رفت!

12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:30136 نظر
پرسپولیس پس از داربی دور برگشت پایتخت، می‌توانست با یک پیروزی به صدر جدول رده‌بندی صعود کند اما به تساوی بدون گل قناعت کرد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، جدال حساس پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و به تساوی بدون گل انجامید. نتیجه‌ای که به درد هیچ یک از ۲ تیم، خصوصا پرسپولیس نخورد و یک فرصت بزرگ را از آن‌ها سلب کرد.

هدبه تبریز، در تهران مرجوع شد

توقف استقلال در تبریز این شانس را در اختیار سرخ‌پوشان تهرانی قرار داده بود تا با عبور از سد سپاهان، در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ، صدرنشین شوند و جای رقیب سنتی خود را بگیرند اما تیم تحت هدایت اوسمار ویرا نمایش دل‌چسبی نداشت و به یک امتیاز بسنده کرد تا همچنان با یک امتیاز اختلاف نسبت به شاگردان جواد نکونام در جایگاه دوم بایستند و سرنوشت‌شان در دستان آبی‌پوشان باقی بماند.

ماجرای داربی، دوباره تکرار شد

اما این اولین باری نبود که پرسپولیسِ اوسمار فرصت صدرنشینی را از دست می‌داد. آن‌ها در هفته بیستم و در داربی بزرگ پایتخت، می‌توانستند با شکست دادن استقلال هم‌امتیاز با این تیم شوند و به واسطه عملکرد بهتر در بازی رودررو، صاحب رتبه نخست شوند اما همانند بازی امشب، تساوی بدون گل عایدشان شد. باید دید آیا بازهم شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که سرمربی برزیلی بتواند شانس رسیدن به صدر را داشته باشد یا خیر.

اتفاقی تلخ برای اوسمار

ویرا از زمان تصدی پست سرمربی‌گری پرسپولیس، ۲ بازی متوالیِ بدون پیروزی را تجربه نکرده بود اما حالا این اتفاق برای‌شان رخ داد و پس از کنار رفتن از جام حذفی به دست آلومینیوم، مقابل سپاهان نیز متوقف شدند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری