football360 logo

انریکه: در پاریس قدرتمندتر هستیم/ ترزیچ: برابر تیم بزرگی با شایستگی برنده شدیم

13 اردیبهشت 1403 ساعت 07:3017 نظر
لوئیس انریکه و ادن ترزیچ درباره بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان سخن گفتند.

به گزارش فوتبال 360، پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند روز چهارشنبه و در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به پایان رسید. دورتموند ابتدا توسط فولکروگ به گل اول دست پیدا کرد، سپس پاری سن ژرمن چند موقعیت گلزنی به دست آورد که ثمری برای آن‌ها نداشت. در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به پایان رسید. این ۲ تیم هفته آینده و در ورزشگاه پارک پرنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

لوئیس انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و ادن ترزیچ سرمربی دورتموند، درباره بازی سخن گفتند. انریکه نسبت به جبران نتیجه در بازی برگشت ابراز امیدواری کرد و ترزیچ عنوان کرد شایسته این برد بودند. 

انریکه: فوتبال همین است 

انریکه در مصاحبه خود گفت: «فوتبال همین است. گاهی بر وفق مراد و گاهی به این صورت است. ما دوست داشتیم اکنون در موقعیت متفاوتی باشیم زیرا با نگاه به بازی، می‌توان دید همه چیز مساوی بود. هیچ کس نمی‌گوید بازی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا آسان است. ۲ موقعیت داشتیم و هر ۲ را به تیر زدیم. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند، آن‌ها موفق به گلزنی شدند و ما موفق به این کار نشدیم.»

او در ادامه سخنان خود درباره بازی در ورزشگاه خانگی گفت: «اینجا مطمئنا یک ورزشگاه استثنایی است. با این وجود اطمینان دارم در پاریس قدرتمندتر خواهیم بود. چیزی برای از دست دادن نداریم.»

انریکه درباره مصدومیت هرناندس گفت: «نمی‌دانم مصدومیت او تا چه اندازه جدی است. باید منتظر بمانیم تا پزشکان میزان مصدومیت او را تجزیه و تحلیل کنند.»

ترزیچ: خوش‌شانس بودیم 

ترزیچ در مصاحبه خود گفت: «اول از همه پیروزی و این حس خیلی خوب است. بازی خوبی از سمت ما انجام شد.فرصت داشتیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. البته در یک صحنه خوش شانس بودیم که دروازه باز نشد. یک نمایش تیمی بسیار خوب از نشان دادیم و شایسته برد بودیم. برابر حریف بزرگی به برتری رسیدیم، با این وجود هنوز بازی برگشت مانده است. این موضوع تغییری در ذهنیت ما ایجاد نمی‌کند. می‌خواهیم در آن بازی هم برنده شویم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری