football360 logo

امری در آستانه نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا؛ اولویت ویلا همچنان لیگ برتر است

12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:58
تیم انگلیسی در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس میزبان المپیاکوس است.

به گزارش فوتبال 360، اونای امری، سرمربی استون‌ ویلا در آستانه بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا مقابل المپیاکوس تاکید کرد اولویت تیمش همچنان حضور در جمع ۴ تیم بالایی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است. آنها در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ برتر در رده چهارم قرار دارند.

سرمربی اسپانیایی ویلا گفت: «ما بابت لیگ کنفرانس اروپا هیجان‌زده هستیم و برای لیگ برتر انگیزه بالایی داریم. پیام من نسبت به روز اول فصل تغییر نکرده. مهمترین جام برای ما لیگ برتر است و بعد از آن جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ کنفرانس اروپا. اگر در پایان فصل مدعی قهرمانی می‌شدیم، اهمیت لیگ کنفرانس اروپا کمی تغییر می‌کرد. اولویت اصلی ما همچنان لیگ برتر نام دارد اما تلاش می‌کنیم در هر ۲ جام موفق شویم.» آخرین حضور ویلا در نیمه‌نهایی یک تورنمنت اروپایی به سال 1982 برمی‌گردد که این تیم فاتح جام قهرمانان اروپا شد. آنها تنها تیم انگلیسی باقی‌مانده در تورنمنت‌های اروپایی هستند. 

امری با سویا و ویارئال 4 بار قهرمانی لیگ اروپا شده و با آرسنال هم توانسته به فینال این مسابقات برسد، با این حال تجربه ارزشمندش تضمینی برای قهرمانی استون ویلا در لیگ کنفرانس اروپا نیست. این مربی 52 ساله اضافه کرد: «وقتی به اینجا آمدم، اولین هدف من رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا بود. تلاش زیادی کرده‌ایم و حالا لیگ کنفرانس اروپا را هم داریم. باید از آن لذت ببریم.»

استون ویلا برای این بازی امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان آرژانتینی‌اش را به دلیل محرومیت و یوری تیلمانس و آلکس مورنو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، فیورنتینا میزبان بروخه است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری