football360 logo

فصل برای لوکاس به پایان رسید؛ پارگی رباط صلیبی و عدم حضور در یورو

13 اردیبهشت 1403 ساعت 21:368 نظر
لوکاس هرناندس به دلیل مصدومیت زانو، چند ماه قادر به حضور در ترکیب نیست.

به گزارش فوتبال 360، لوکاس هرناندس در جریان بازی پاری‌سن‌ژرمن در برابر دورتموند در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دچار پارگی رباط صلیبی از ناحیه زانوی چپ شد و در نتیجه فصل برای او به پایان رسید، او همچنین قادر به حضور در تیم ملی فرانسه برای مسابقات یورو نیست و به مدت 6 تا 7 ماه از میادین دور خواهد بود. 

زانوی مصدوم

لوکاس در نیمه اول بازی پاری‌سن‌ژرمن در برابر دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل درد شدید در ناحیه زانو مجبور به تعویض شد. لوکاس برالدو جای او را گرفت. از نحوه مصدومیت او به نظر می‌رسید مصدومیتی جدی در زانوی او رخ داده. پاری‌سن‌ژرمن روز پنجشنبه اعلام کرد این مدافع در رباط صلیبی زانوی چپ خود دچار پارگی شده.

بیانیه باشگاه

در بیانیه باشگاه آمده است: «اسکن MRI انجام شده تشخیص پزشکان باشگاه را در عصر چهارشنبه تایید کرد. این بازیکن در روزهای آینده زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.»

لوکاس هرناندس باید ۶ تا ۷ ماه از میادین دور باشد. یعنی قسمت پایانی فصل و شروع فصل بعد را از دست خواهد داد.

در تابستان امسال ملی پوشان، مسابقات یورو را در پیش دارند اما این مدافع نمی‌تواند تیم ملی فرانسه را همراهی کند. پاری‌سن‌ژرمن در شبکه اجتماعی خود نوشت: «تو حتی قوی‌تر باز خواهی گشت. ما همه با تو هستیم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری