football360 logo

واکنش نکونام به خبر برکناری خطیر؛ استقلال از امشب به ساحل آرامش می‌رسد

13 اردیبهشت 1403 ساعت 00:30202 نظر
جواد نکونام نسبت به پایان دوران مدیرعاملی علی خطیر واکنش نشان داد و شادی خود را بیان کرد.

به گزارش فوتبال 360، هیات‌مدیره استقلال شب گذشته جلسه غیرمنتظره‌ای داشت و بعد از حضور هاشم سمیعی، مهدی افضلی و مهدی حیدرزاده در این جلسه 3 نفره، تصمیم نهایی بر این شد تا علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال کنار برود و هاشم سمیعی در نقش سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد. در حالی صورت‌جلسه هیات‌مدیره منتشر شده که فعلاً رسانه رسمی باشگاه استقلال و رسانه هلدینگ خلیج فارس که مالکیت باشگاه استقلال را برعهده دارد، نسبت به خبر برکناری علی خطیر واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

خطیر در حالی خبر برکناری خود را رد کرده و چشم‌انتظار تصمیم نهایی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس است که به نظر می‌رسد دوران مدیرعاملی او به سر آمده و بعید به نظر می‌رسد که علی‌عسکری بخواهد به سراغ وتو تصمیم هیات‌مدیره باشگاه استقلال برود. در حالی برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال اتفاق افتاده که او و جواد نکونام در طول کمتر 10 ماه اخیر، روزهای پرچالشی را پشت سر گذاشتند و حالا بدون‌شک شرایط به سود جواد نکونام تغییر کرده است.

یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود

سرمربی استقلال که تیمش در تبریز مقابل تراکتور متوقف شد اما با توجه به توقف پرسپولیس برابر سپاهان، صدرنشین لیگ بیست‌وسوم ماند، بعد از اعلام خبر برکناری علی خطیر در واکنش به این اتفاق گفت: «امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود؛ شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت علی عسکری (مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس) و شهریاری (نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال) برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم استقلال از امشب به ساحل آرامش خواهد رسید».

عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد!

نکونام درباره اختلافات خود با خطیر و حواشی استقلال در فصل اخیر توضیح داد: «از داستان‌های امسال هر چه بگویم، کم گفته‌ام. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد و اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاقاتی برای استقلال افتاد که اصلاً خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید، اما باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود».

خبر در هواپیما اعلام شد و همه تیم خوشحال شدند!

جواد نکونام با اشاره به خوشحالی اعضای تیم از برکناری علی خطیر، گفت: «امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند؛ چون همه امسال اذیت شدند. فعلاً نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به‌زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یک سال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند، صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری