football360 logo

آنچلوتی: برای کسب ۳ امتیاز بازی می‌کنیم؛ با هیجان به استقبال قهرمانی می‌رویم

15 اردیبهشت 1403 ساعت 10:4417 نظر
کارلو آنچلوتی عنوان کرد بازیکنانش برای کسب ۳ امتیاز بعدی به شدت مشتاق هستند.

به گزارش فوتبال 360، رئال مادرید امروز پس از تساوی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کادیس خواهد رفت. 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در مصاحبه خود بازگشت یک بازیکن کلیدی تیم اصلی را تایید کرد. 

حضور کورتوا

تیب کورتوا، ابتدای فصل دچار پارگی رباط صلیبی شد. او ماه گذشته به تمرینات بازگشت، با این وجود این بار از ناحیه زانوی دیگر خود دچار مصدومیت شد اما آنچلوتی عنوان کرد این دروازه‌بان بلژیکی روز شنبه از ابتدا در ترکیب حضور خواهد داشت. 

آنچلوتی گفت: «کورتوا خوب است و در برابر کادیس بازی خواهد کرد. این هم مانند بازگشت میلیتائو خبر خوبی است. او می‌تواند به ما کمک کند. بسیار هیجان‌زده است و همه ما خوشحالیم می‌تواند بازگردد. با این وجود لونین در بازی برگشت در برابر بایرن مونیخ بازی خواهد کرد، اکنون بر روی این بازی تمرکز کرده‌ایم و بعد برای بازی‌های آینده خواهیم دید چه کسی گزینه مناسب خواهد بود.»

قهرمانی در بازی آینده

در صورت پیروزی رئال مادرید در برابر کادیس و شکست بارسلونا در برابر ژیرونا، قهرمانی رئال مادرید در این فصل قطعی خواهد شد.

آنچلوتی در ادامه سخنان خود درباره قهرمانی گفت: «هدف بسیار روشن است؛ کسب ۳ امتیاز برای پیروزی. ما فقط این را در ذهن خود داریم، نه اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که برای بقا در لیگ می‌جنگد و مشتاق برنده شدن است.»

رئال مادرید در این فصل تنها ۲ شکست را تجربه کرده است. آنچلوتی گفت: «امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. تیم تعهد زیادی داشته  و همه کمک زیادی کرده‌اند؛ چه کسانی که زیاد بازی کرده‌اند و چه کسانی که کمتر بازی کرده‌اند. با هیجان به استقبال پایان فصل و قهرمانی می‌رویم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری