football360 logo

ژاوی: به دنبال انتقام هستیم؛ پایان فصل درباره لواندوفسکی تصمیم می‌گیریم

15 اردیبهشت 1403 ساعت 10:0960 نظر
ژاوی درباره بازی با ژیرونا سخن گفت.

به گزارش فوتبال 360، بارسلونا امروز در چارچوب لالیگا به مصاف ژیرونا خواهد رفت. 

ژاوی سرمربی بارسلونا که هنوز شکست سنگین تیم در برابر ژیرونا در مونتجوئیک را به یاد می‌آورد در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت و عنوان کرد به دنبال انتقام از این تیم هستند. 

می‌خواهیم دوم شویم

ژاوی گفت: «ژیرونا یک فصل عالی را پشت سر گذاشته است و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است. ما در بازی رفت خوب بودیم اما آنها قاطع‌‌تر بودند. برای برنده شدن باید بازی تیمی خوب، اعتماد به نفس و تحرک داشته باشید.»

بسیاری فکر می‌کنند این داربی مانند یک فینال است زیرا ژیرونا در صورت پیروزی در رده دوم قرار می‌گیرد. با این وجود ژاوی چنین نظری ندارد اما می‌داند این یک بازی بسیار مهم خواهد بود. ژاوی در ادامه سخنان خود درباره بازی گفت: «این یک فینال نیست. با این وجود یک بازی بسیار مهم برای ما خواهد بود. هر نتيجه‌ای به دست بیاید، ملاک قطعی و رتبه نهایی نیست اما برای ما بسیار مهم است. به دنبال گرفتن انتقام بازی رفت و دوم شدن در لالیگا هستیم.» 

نقل و انتقالات مهم نیست

ژاوی درباره نقل و انتقالات برای تابستان گفت: «اکنون قصد داریم بر روی بازی‌های پیش رو و کسب نایب‌قهرمانی در لالیگا تمرکز کنیم و زمان خوبی برای صحبت درباره نقل و انتقالات نیست.»

در این فصل، انتقاداتی علیه روبرت لواندوفسکی مطرح شده است. ژاوی درباره این موضوع گفت: «زمانی که انتقادی مطرح می‌شود، بازیکن باید ببیند آیا این انتقاد از سوی سرمربی است یا خیر. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود و درباره آینده او در تیم، پایان فصل تصمیم می‌گیریم.»

او درباره رونالد آرائوخو که پس از اشتباهش در بازی با پاری سن ژرمن مورد انتقاد قرار گرفت، گفت: «اشتباه در فوتبال پیش می‌آید. تصور نمی‌کنم این موضوع به دلیل مشکل قرارداد این بازیکن باشد. او بارها ناجی تیم بوده است.»


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری