football360 logo

جایزه‌ای ویژه در انتظار ستاره ایرانی؛ محبی، بهترین بازیکن تازه‌وارد فوتبال روسیه؟

15 اردیبهشت 1403 ساعت 14:3014 نظر
وینگر 25 ساله فوتبال ایران در اولین فصل حضورش در فوتبال باشگاهی روسیه در آستانه کسب یک افتخار ویژه است.

به گزارش فوتبال 360، محمد محبی فصل گذشته و بعد از آنکه در سانتاکلارا پرتغال از روزهای اوج خود فاصله گرفته بود، با امضای قراردادی قرضی به استقلال پیوست و در کنار مهدی قایدی، یک فصل رویایی را در استقلال گذراند و توانست 10 بار در قامت گلزن در ترکیب آبی‌ها بدرخشد و نقش پررنگی در موفقیت استقلال در فاز تهاجمی در فصل گذشته داشت. درخشش محبی نه‌تنها زمینه‌ساز حضور دوباره او در تیم ملی شد، بلکه ستاره بوشهری توانست با پیشنهادی از لیگ برتر روسیه مواجه شود و او که به‌واسطه اختلاف مدیران باشگاه استقلال و سانتاکلارا و حواشی به‌وجود آمده پیرامون ارائه فیش جعلی از سوی آبی‌ها، قراردادش از حالت قرضی به دائمی تغییر وضعیت نداد، به روستوف پیوست.

محبی که در تیم ملی بعد از حضور امیر قلعه‌نویی، جایگاهی ویژه‌ای را پیدا کرد، به دنبال آن بود تا در عرصه باشگاهی بتواند روزهای خوبش را در دوران پسا استقلال هم تمدید کند. بعد از شروع پرنوسان در فوتبال روسیه، رفته‌رفته محمد محبی توانست به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب روستوف تبدیل شود و او در فصل جاری، در 29 مسابقه با پیراهن روستوف (در لیگ برتر و جام حذفی) توانسته 6 گل بزند، 3 گل برای تیمش ساخته و 2 بار توانسته پنالتی بگیرد.

محمد محبی در جمع 100 ستاره برتر سال روسیه

ستاره بوشهری فوتبال ایران که فصل گذشته در 34 مسابقه با پیراهن استقلال (در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام) موفق به‌ثبت 10 گل شد، حالا در 29 بازی برای روستوف، 6 گل زده و به دنبال رسیدن به شمار گل‌هایش با پیراهن استقلال در تیم جدیدش است. او در فصل جاری در هر 176 دقیقه به صورت میانگین روی یک گل روستوف تاثیرگذار بوده و عملکرد درخشان محمد محبی باعث شد تا نام او در میان 100 نامزد جایزه بهترین بازیکن سال لیگ روسیه قرار گیرد و این موضوع به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ روسیه اعلام شد.

محبی فصل را با جایزه تمام می‌کند؟

محمد محبی که سومین گلزن برتر روستوف در فصل جاری محسوب می‌شود، حالا در کنار قرار گرفتن در جمع 100 بازیکن برتر سال فوتبال باشگاهی روسیه، در آستانه کسب یک افتخار دیگر هم قرار گرفته است؛ به‌طوری‌که براساس اعلام سازمان لیگ روسیه، ستاره ایرانی روستوف در کنار بیتلو، تامرلان موسیف، نیکیتا سالتیکوف، میرلیند داکو و آببوسبک فیض‌الله‌اف کاندیداهای دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد فوتبال باشگاهی روسیه هستند و محبی امیدوار است در اولین فصل حضورش در روستوف بتواند به این عنوان دست پیدا کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری