football360 logo

این تیم به پرسپولیس نمی‌بازد؛ سد بزرگ در آزادی!

16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:30176 نظر
سپاهان در 6 فصل اخیر لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس نباخته و از زمان حضور مورایس، حتی گل هم نخورده است.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس پس از گلزنی در 15 دیدار پیاپی خانگی در لیگ برتر، بالاخره در یک بازی گل نزد. آخرین تیمی که از پرسپولیسِ میزبان گل نخورده بود، سپاهان بود. این‌بار هم سپاهان به این روند پایان داد. به نظر می‌رسد در لیگ، تیمی جز سپاهان نمی‌تواند مقابل خط آتش پرسپولیس ایستادگی کند. در این 15 بازی، 2 مرتبه استقلال تهران، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی و یک‌بار هم  آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت‌نفت آبادان، هوادار تهران، شمس‌آذر قزوین، نساجی مازندران، تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و پیکان تهران، با این تیم بازی کرده بودند که دروازه همه آن‌ها جلوی پرسپولیس باز شده بود. 

در تاریخ لیگ برتر، هیچ تیمی بیشتر از سپاهان، پرسپولیس را شکست نداده است و به نظر می‌رسد سپاهان حالا علاوه بر کسب نتیجه، یک توانایی جدید هم پیدا کرده است؛ گل نخوردن از پرسپولیس. 

در این 4 بازی که سپاهان از پرسپولیس گل نخورده، ژوزه مورایس روی نیمکت این تیم نشسته بود. سرمربی‌ای که یک‌بار در جام حذفی از پرسپولیس شکست خورد اما در هر 4 دیدار لیگ، راه گل نخوردن از پرسپولیس را می‌دانست.


با این آمار، حالا پرسپولیس 6 فصل است که در لیگ برتر، سپاهان را در ورزشگاه آزادی شکست نداده است. نتیجه این 6 تقابل را مشاهده می‌کنید.


در مجموع هم پرسپولیس از 8 تقابل اخیر لیگ برتری با سپاهان، فقط یک بازی را برده. 3 باخت و 4 تساوی، سایر نتایجی بود که برای این تیم رقم خورد. 


در ثبت این نتایج، پیام نیازمند مهره ثابت سپاهان بود. او که مدتی از سپاهان جدا شده بود و به لیگ پرتغال رفته بود، در بازگشت به لیگ باز هم نتایج خوبش مقابل پرسپولیس را تکرار کرد. پیام در این بازی هم هر 2 شوت در چارچوب قرمزها را مهار کرد تا برای هشتمین بازی در 11 تقابل با پرسپولیس، دروازه‌اش بسته بماند و گلی نخورد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری