football360 logo

ضد حمله دوباره ساکت به پرسپولیس؛ تقدیم قهرمانی به تیم محبوب؟

16 اردیبهشت 1403 ساعت 21:30137 نظر
ساکت الهامی هفته آخر نیم فصل اول، صدرنشینی استقلال را قطعی کرد و حالا می‌تواند با متوقف کردن دوباره پرسپولیس جام را برای نکونام رزرو کند.

به گزارش فوتبال 360، استقلال این هفته برای حفظ صدرجدول لیگ برتر، باید با ذوب‌آهن بازی کند. ساعاتی قبل از بازی این تیم، پرسپولیس جدی‌ترین رقیب قهرمانی آن‌ها روبروی نساجی قرار می‌گیرد. توقف یا شکست پرسپولیس در آن مسابقه، راه قهرمانی استقلال را هموارتر می‌کند و فرصت فرار برای رسیدن به جام را، در اختیار نکونام و تیمش می‌گذارد. نتایج ساکت الهامی در بازی‌های آخر تیم‌هایش روبروی پرسپولیس، نشان داده گزینه مناسبی برای متوقف کردن سرخپوشان محسوب می‌شود.

الهامی قبل از بازی برگشت فصل پیش با پرسپولیس، بازنده مطلق بازی روبروی این تیم بود. او روی نیمکت تراکتور، نساجی و هوادار، با پرسپولیس بازی کرد و 5 شکست پیاپی به دست آورد. بازی برگشت فصل پیش پرسپولیس و هوادار، اوضاع را برای الهامی تغییر داد. هوادار در آن مسابقه، پرسپولیس را برد و به استقلال فرصت داد هم‌امتیاز این تیم در جدول لیگ شود. سپاهان صدرنشین هم با پیروزی در آن هفته، فاصله‌اش با پرسپولیس را به 3 امتیاز رساند. هوادار در جام حذفی، مقابل پرسپولیس باخت و حذف شد اما الهامی در این فصل لیگ برتر هم، برای پرسپولیسی‌ها دردسری جدی درست کرد. دردسری که با استعفا و جدایی یحیی گل‌محمدی از این باشگاه همراه شد.

مس رفسنجان که نیم فصل ساکت الهامی را روی نیمکتش داشت، پس از 5 هفته شکست پیاپی مقابل پرسپولیس به میدان رفت. آن‌ها در یک مسابقه پرحادثه، با پرسپولیس 1-1 مساوی کردند. همین مساوی، باعث شد استقلال با اختلاف 2 امتیازی نسبت به سرخپوشان، صدرنشینی پایان نیم فصل اول را به دست آورد و تیم گل‌محمدی، در رده سوم قرار بگیرد. الهامی که صدرنشینی نیم فصل اول را به تیم محبوبش استقلال تقدیم کرد، حالا فرصت دارد تا با نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس، هدیه‌ای دیگر به آبی‌پوشان بدهد. فرم فعلی تیم اوسمار البته، با پرسپولیس نیم فصل اول تفاوت زیادی دارد و متوقف کردن آن‌ها، ماموریتی دشوار برای هر تیمی به حساب می‌آید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری