football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم رویایی دور بیست‌وپنجم فوتبال فانتزی؛ کسادتر از همیشه

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
حداکثر امتیازی که یک بازیکن در این هفته گرفت، ۱۲ امتیاز بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته بیست‌وپنجم لیگ، با ۱۴ گل، هفته کم‌گلی بود و بازیکنان امتیاز زیادی کسب نکردند. تیم رویایی این هفته با ۱۰۶ امتیاز شکل گرفت. مهم‌ترین اتفاق این هفته قرار گرفتن ابوالفضل جلالی در صدر جدول امتیازآورترین بازیکنان این فصل است و دانیال اسماعیلی‌فر با توجه به محرومیت این هفته را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد.

دروازه‌بان: لوآن پولی

لوآن پولی برای سومین هفته پیاپی به تیم رویایی فانتزی راه یافت. این بازیکن باز هم در این هفته خوش درخشید و ۳ بازی است که گل نخورده است. نساجی تا قبل از آمدن پولی در ۲۱ بازی ۲ کلین‌شیت داشت و حالا در ۴ بازی با پولی، ۳ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. سنگربان نساجی ۸ مهار داشت و با ۱۰ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شد. پولی به طور متوسط 8.5 امتیاز در هر بازی کسب کرده است.

مدافعان: عثمان اندونگ، حسین گودرزی، عبدالکریم حسن و شجاع خلیل‌زاده

۴ مدافع با عملکرد متفاوت در این هفته ۹ امتیاز کسب کردند و در تیم رویایی جای گرفتند. عبدالکریم حسن و شجاع خلیل‌زاده در ۲ بازی بزرگ هفته علاوه بر کلین‌شیت بهترین بازیکن زمین شدند. این ۲ بازیکن تنها نمایندگان ۴ تیم بالای جدول در تیم رویایی هفته هستند. عثمان اندونگ و حسین گودرزی یک گل برای تیمشان به‌ثمر رساندند و در بین بازیکنان برتر زمین قرار گرفتند تا ۹ امتیازی شوند.

هافبک‌ها: امیرحسین سام‌دلیری، پوریا سرآبادانی، رضا جعفری، محمدامین کاظمیان و ساسان انصاری

امتیازآورترین بازیکن این هفته هافبک جوان نساجی بود که تنها بازیکنی است که روی ۲ گل تاثیر گذاشت. امیرحسین سام‌دلیری از ۲گل تیمش یکی را زد و یکی را ساخت و ۱۲ امتیاز گرفت. این بازیکن در تیم کمتر از یک درصد کاربران قرار داشت. ۳ هافبک با عملکرد یکسان ۱۰ امتیاز نصیب‌شان شد. پوریا سرآبادانی، رضا جعفری و محمدامین کاظمیان گل زدند و عنوان بهترین بازیکن زمین را دریافت کردند. رضا جعفری با ۱۰ امتیازی که گرفت در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان این فصل جای گرفت. ساسان انصاری بهترین گلزن فولاد در این فصل بار دیگر برای این تیم گل زد و ۹ امتیازی شد.

مهاجم: کریم اسلامی

در این هفته تنها ۳ مهاجم موفق به گلزنی شدند و از این بین کریم اسلامی با ۸ امتیاز به تیم رویایی راه یافت. این مهاجم گل پیروزی هوادار مقابل صنعت‌نفت را به‌ثمر رساند و دومین بازیکن برتر زمین شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری