football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم منتخب بازیکنان پرطرفدار کاربران برتر فوتبال فانتزی تا پایان هفته 27؛ حرفه‌ای‌ها چگونه انتخاب کردند؟

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰345 نظر
ابوالفضل جلالی و دانیال اسماعیلی‌فر که بیشترین امتیاز را در فوتبال فانتزی دارند، محبوب‌ترین بازیکنان بین کاربران حرفه‌ای هستند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، با نزدیک شدن هفته‌های پایانی لیگ، رقابت فوتبال فانتزی به روزهای حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک شده است. انتخاب درست ترکیب در این هفته‌ها می‌تواند به موفقیت در پایان فصل کمک زیادی کند و اطلاع از ترکیب بازیکنانی که بین نفرات برتر فوتبال فانتزی پرطرفدار هستند در چیدن ترکیب دلخواه نقش موثری خواهد داشت.

دروازه‌بان: حسین حسینی

حسین حسینی کاپیتان استقلال، امتیازآورترین دروازه‌بان این فصل از فوتبال فانتزی است. علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس بیش از هر دروازه‌بان دیگری توسط کاربران فوتبال فانتزی انتخاب شده ولی گزینه کاربران حرفه‌ای این بازی، حسین حسینی است که 57 درصد نفرات برتر این رقابت این دروازه‌بان را انتخاب کرده‌اند.

مدافعان: ابوالفضل جلالی، دانیال اسماعیلی‌فر، رامین رضاییان، گیورگی گولسیانی و عارف آقاسی

ابوالفضل جلالی و دانیال اسماعیلی‌ در رده اول و دوم بیشترین امتیاز در این فصل از فوتبال فانتزی قرار دارند. این 2 بازیکن از نظر فرم هم در 2 رده نخست جای دارند و انتظاری جز این نمی‌توان داشت که کاربران حرفه‌ای بیش از هر بازیکنی این 2 مدافع سرخابی را انتخاب کنند و جلالی و اسماعیلی‌فر در تیم 93 درصد حرفه‌ای‌ها حضور دارند. رامین رضاییان یکی از 3 بازیکن محبوب بین تمامی کاربران است و 50 درصد نفرات برتر هم این بازیکن را انتخاب کرده‌اند. پرسپولیس در این روزها سخت‌تر از هر زمانی گل می‌خورد و همین امر باعث شده تا 50 درصد کاربران برتر این بازیکن را انتخاب کنند. عارف آقاسی که در مقطعی از فصل در صدر جدول امتیازات فوتبال فانتزی بود، دیگر بازیکن محبوب بین نفرات نخست است.

هافبک‌ها: ریکاردو آلوز، اوستون اورونوف، روبرتو تورس و رضا جعفری

ریکاردو آلوز که بهترین بازیکن این فصل از لیگ است، محبوب‌ترین هافبک بین حرفه‌ای‌هاست که در تیم 79 درصد حضور دارد. اوستون اورونوف در این هفته بیشتر از هر بازیکن دیگری خریداری شده و در تیم 64 درصد حرفه‌ای‌ها حضور دارد. روبرتو تورس ستاره گل‌گهر هم توسط 64 درصد نفرات برتر انتخاب شده است. رضا جعفری تنها هافبک ایرانی محبوب بین نفرات برتر فانتزی که 50 درصد آن را انتخاب کرده‌اند.

مهاجم: شهریار مغانلو

شهریار مغانلو آقای گل لیگ و بین مهاجمان بالاترین میانگین امتیاز را در 5 هفته گذشته داشته است. این بازیکن که محبوب‌ترین بازیکن بین بازیکنان این فصل از فوتبال فانتزی است توسط 64 درصد کاربران برتر انتخاب شده است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری