football360 logo
360-club
360-club-icon

دومین پیشنهاد برای آقای خاص از ترکیه؛ بشیکتاش، مشتری جدید مورینیو

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۹24 نظر
پیش از این فنرباغچه خواهان جذب مربی مشهور پرتغالی شده بود.

به گزارش فوتبال 360، بعد از فنرباغچه، بشیکتاش هم به جمع مشتریان ژوزه مورینیو پیوست. مربی مشهور پرتغالی بعد از برکناری از رم در ماه ژانویه تیمی ندارد و گفته می‌خواهد هرچه زودتر به دنیای مربیگری برگردد.

عزیز ییلدیریم، نامزد ریاست باشگاه فنرباغچه هفته گذشته مدعی شد نشستی با مورینیو داشته و در صورت پیروزی در انتخابات، مربی پرتغالی را به استانبول خواهد برد. حالا حسین یوسل، نایب‌رئیس باشگاه بشیکتاش گفته آنها هم به مورینیو پیشنهاد مربیگری داده‌اند.

یوسل گفت: «یک ماه پیش با ژوزه مورینیو تماس گرفتیم و او از پیشنهاد ما استقبال کرد. روی جزئیات مالی هم توافق کرده‌ایم و هفته آینده به ایتالیا سفر می‌کنیم تا رو در رو مذاکره کنیم. اگر با مورینیو به توافق برسیم، به او توصیه خواهیم کرد ریکاردو کوارشما را هم به کادر فنی اضافه کند.» او اضافه کرد دستمزد مورینیو از طریق اسپانسرها تامین می‌شود و فشار زیادی به باشگاه وارد نخواهد کرد. 

مربی پرتغالی هنوز به پیشنهاداتی که از لیگ ترکیه مطرح شده، واکنش نشان نداده. شایعه شده باشگاه‌های عربستانی هم به دنبال مورینیو هستند وانتظار می‌رود او از لیگ برتر انگلیس هم پیشنهاد داشته باشد.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری