football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم رویایی دور بیست‌وهشتم فوتبال فانتزی؛ ۴ بازیکن سهم بازی عجیب هفته

۰۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰201 نظر
تیم رویایی دور بیست‌وهشتم با ۱۳۳ امتیاز، یکی از پرامتیازترین تیم‌های رویایی این فصل بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، تنها ۲ دور به پایان این فصل از فوتبال فانتزی باقیمانده است. هفته ۲۸ لیگ هفته‌ای جذاب و پرگلی از آب درآمد و در آن ۲۰ گل ردوبدل شد. تیم رویایی این دور یکی از پرامتیازترین تیم‌های رویایی این فصل با ۱۳۳ امتیاز بود. پرگل ترین بازی این دوره در این هفته ثبت شد و بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان ۴ بازیکن در تیم رویایی داشت.

دروازه‌بان: محمدرضا دیناروند

پیکان که جوان‌ترین تیم لیگ است، در این روزها پدیده جدیدی در دروازه‌بانی به فوتبال ایران معرفی کرده است. محمدرضا دیناروند پس از درخشش در جام حذفی، به عنوان بازیکن جانشین محمد ناصری در ترکیب پیکان قرار گرفت و در این هفته در این تیم نمایش موفقی داشت و توانست با کسب ۱۰ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته باشد.

مدافعان: میثم تهی‌دست، موسی کولیبالی، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان و رافائل سیلوا

در این هفته باز هم مدافعان خوش درخشیدند و از ۴ بازیکن امتیازآور این هفته ۳ بازیکن مدافع بودند. میثم تهی‌دست که توسط تنها ٪0.6 درصد از کاربران انتخاب شده بود، با ۱۶ امتیاز بیش از هر بازیکن دیگری امتیاز گرفت. این بازیکن علاوه بر اینکه ۲ گل زد، بهترین بازیکن زمین هم شد. موسی کولیبالی گلی حیاتی و سرنوشت‌ساز برای فولاد زد و با ۱۴ امتیاز دیگر مدافع تیم رویایی بود. رامین رضاییان که سومین بازیکن محبوب این فصل از فوتبال فانتزی است، پس از یک نیم‌فصل، موفق به گلزنی شد و این بازیکن هم ۱۴ امتیاز نصیبش شد. 

محمدحسین کنعانی‌زادگان ۲ روی متفاوت در بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان داشت. این بازیکن در نیمه اول با اشتباهات مکرر در گل‌های حریف موثر بود ولی در نیمه دوم با زدن یک گل و تاثیرگذاری روی ۲ گل درخشید. شاید اگر نمایش ضعیف این بازیکن در نیمه اول نبود، کنعانی‌زادگان می‌توانست امتیاز حضور در جمع ۳ بازیکن برتر زمین را هم کسب کند. این بازیکن ۱۳ امتیاز گرفت و به رده سوم امتیازآورترین بازیکنان این فصل صعود کرد. رافائل سیلوا تنها مدافع این هفته بود که بدون گلزنی در تیم رویایی جای گرفت. این بازیکن با کلین‌شیت و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین ۹ امتیازی شد.

هافبک‌ها: علیرضا کاظمی، جواد آقایی‌پور و وحید امیری

خط هافبک تیم رویایی در انحصار بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان قرار دارد و ۳ بازیکنی که روی ۲ گل موثر بودند در این تیم جای گرفتند. علیرضا کاظمی و جواد آقایی‌پور به نحو عجیبی پرسپولیس را غافلگیر کردند. کاظمی ۲ گل زد و آقایی‌پور ۲ پاس گل داد. تعویض طلایی اوسمار ویرا در این بازی وحید امیری بود. امیری یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. این ۳ بازیکن، بهترین بازیکنان دیدار پرسپولیس با استقلال خوزستان بودند.

مهاجمان: رضا جبیره و سعید سحرخیزان

۲ مهاجم تیم رویایی این دور از گلزنان بازی آلومینیوم با گل‌گهر بودند. رضا جبیره ۲ گل از ۳ گل آلومینیوم اراک را به‌ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد. این بازیکن با ۱۳ امتیاز، امتیازآورترین مهاجم این هفته بود. سعید سحرخیزان هم یک گل برای گل‌گهر زد و با ۱۱ امتیاز دیگر مهاجم امتیازآور این هفته بود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری