football360 logo

تیم رویایی دور بیست‌ونهم فوتبال فانتزی؛ آقایی‌پور آماده‌ترین بازیکن لیگ

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰42 نظر
جواد آقایی‌پور در ۴ هفته اخیر امتیاز فانتزی بالایی کسب کرده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، رقابت جذاب فوتبال فانتزی به دور ماقبل آخر خود رسیده است. این هفته از فانتزی بسیار جذاب و پرگل بود. تیم رویایی این هفته ۱۱۳ امتیاز داشت. در این هفته ابوالفضل جلالی با فاصله گرفتن از سایر رقبا، شانس اول کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن فصل شد. نساجی به بهترین پیروزی تاریخ خود در لیگ برتر دست یافت و با ۳ بازیکن بیشترین سهمیه را در تیم رویایی به خود اختصاص داد.

دروازه‌بان: حسین حسینی

هفته بیست‌ونهم، پرگل‌ترین هفته این فصل از لیگ بود و در آن تنها ۳ دروازه‌بان موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند که یکی از آن‌ها حسین حسینی، سنگربان استقلال است. کاپیتان استقلال حالا در کنار حسین پورحمیدی رکورددار بیشترین کلین‌شیت در این فصل به شمار می‌آید. حسینی علاوه بر امتیاز کلین‌شیت، امتیاز مهار و حضور در جمع ۳ بازیکن برتر را هم دریافت کرد و با ۹ امتیاز در تیم رویایی قرار گرفت.

مدافعان: سعید آقایی، عثمان اندونگ و حسین سنگرگیر

در هفته‌ای که مدافعان فروغ چندانی نداشتند و تیم رویایی برخلاف بسیاری از هفته‌ها تنها با ۳ مدافع شکل گرفت، سعید آقایی در پیروزی پرگل نساجی برابر هوادار خوش درخشید و پاس گل داد تا با ۹ امتیاز،‌امتیازآورترین مدافع هفته باشد. استقلال خوزستان به یک پیروزی بسیار مهم برابر مس رفسنجان دست یافت. یکی از گل‌های این تیم را عثمان اندونگ به‌ثمر رساند و با ۷ امتیاز در تیم رویایی قرار گرفت. صنعت‌نفت با شکست برابر ذوب‌آهن به لیگ یک سقوط کرد در این روز تلخ، حسین سنگرگیر تنها گل تیمش را به‌ثمر رساند و این بازیکن هم ۷ امتیازی شد.

هافبک‌ها: جواد آقایی‌پور، مهدی ترابی، روزبه چشمی،  حسین زامهران و امید نورافکن

شاید برای خرید هفته آخر فوتبال فانتزی، جواد آقایی‌پور بهترین انتخاب باشد. این بازیکن در ۴ هفته اخیر یا گل زده یا پاس گل داده است. این بازیکن با متوسط 8.4 امتیاز در ۵ بازی قبلی بهترین فرم را بین بازیکنان لیگ دارد. این بازیکن در این هفته ۲ گل حیاتی برای تیمش زد و با ۱۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن هفته شد. این بازیکن با این کارنامه تنها توسط 4.7 درصد کاربران انتخاب شده است.

مهدی ترابی، گران‌ترین هافبک لیگ، پس از چند هفته دوباره آمار خوبی از خود به جای گذاشت و روی ۲ گل تیمش موثر بود و ۱۱ امتیاز گرفت. روزبه چشمی باز هم در روزهای حساس و میادین بزرگ فریادرس تیمش شد و تک گل بازی را به‌ثمر رساند تا با ۱۱ امتیاز یکی از بازیکنان تیم رویایی باشد. حسین زامهران یکی از گل‌های نساجی را به‌ثمر رساند و ۱۰ امتیاز گرفت. امید نورافکن هم در بازی سپاهان با آلومینیوم اولین پاس گل فصلش را داد و بهترین بازیکن زمین شد و با این عملکرد ۹ امتیاز گرفت.

مهاجمان: محمدرضا آزادی و علی قربانی

مرد اول آتش‌بازی نساجی برابر هوادار، محمدرضا آزادی بود که ۲ گل به‌ثمر رساند و ۱۳ امتیاز گرفت. پیکان در صورت بقا در لیگ برتر، این اتفاق مهم را بیش از هر چیز مدیون علی قربانی خواهد بود. این بازیکن در بازی پیکان با فولاد روی هر ۲ گل تیمش تاثیرگذار بود و با یک و یک پاس گل ۱۲ امتیاز گرفت.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری