football360 logo

تیم رویایی دور پایانی فوتبال فانتزی؛ سوپر رامین

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰64 نظر
رامین رضاییان رکورد بیشترین امتیاز در یک بازی را در فوتبال فانتزی شکست.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، با پایان لیگ، رقابت نفس‌گیر فوتبال فانتزی به پایان رسید. تیم رویایی این هفته با ۱۴۵ امتیاز شکل گرفت که این بیشترین میزان امتیاز برای تیم رویایی در این فصل است. این امتیاز مدیون عملکرد شگفت‌انگیز رامین رضاییان است که بیشترین امتیازی که یک بازیکن در یک بازی در ۲ فصلی که فوتبال فانتزی ۳۶۰ راه اندازی شده را به نام خود کرد.

دروازه‌بان: شهاب گردان

شهاب گردان دروازه‌بان کهنه‌کار فولاد و مسن‌ترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر، پایان خوبی برای دوران بازیگری خود داشت. این بازیکن که در رده چهارم بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر قرار دارد، برای صدوچهارمین بار دروازه‌اش را بسته نگه داشت و نقش بسزایی در پیروزی و بقای فولاد خوزستان ایفا کرد. این بازیکن جزو ۳ بازیکن برتر زمین بود و امتیاز تعداد مهار را هم گرفت تا با ۹ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شود.

مدافعان: رامین رضاییان، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و ابوالفضل جلالی

۲ مدافع سرنوشت‌سازترین بازیکنان هفته آخر بودند. رامین رضاییان اولین مدافع تاریخ لیگ برتر است که در یک بازی ۳ گل می‌زند. رامین علاوه بر هت‌تریک، پاس گل هم داد و تا زمانی که در زمین بود، سپاهان گل نخورد تا در مجموع ۳۰ امتیاز نصیبش شود. انتخاب یا عدم انتخاب رضاییان نقش بسزایی در سرنوشت تیم‌های کاربران در هفته پایانی داشت. این بازیکن گه گران‌ترین مدافع لیگ است، توسط ۵۷ درصد کاربران انتخاب شد و سومین بازیکن محبوب بین فانتزی‌بازها به شمار می‌رود. رضاییان با این ۳۰ امتیاز با جهشی بزرگ در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان فصل جای گرفت.

گیورگی گولسیانی گل قهرمانی پرسپولیس در این فصل را به‌ثمر رساند و علاوه بر کلین‌شیت، جزو ۳ بازیکن برتر زمین شد. ابوالفضل جلالی و دانیال اسماعیلی‌فر عملکرد یکسانی در این هفته داشتند و با کلین‌شیت و قرار گرفتن در جمع ۳ بازیکن برتر، ۸ امتیاز کسب کردند. جلالی عنوان امتیازآورترین بازیکن فصل را کسب کرد و اسماعیلی‌فر سوم شد.

هافبک‌ها: علی‌اصغر اعرابی، مهرداد محمدی، سیامک نعمتی، ساسان انصاری و رضا جعفری

در این هفته ۳ هافبک ۱۶ امتیاز گرفتند. رضاییان تنها چهره درخشان دیدار سپاهان با شمس‌آذر نبود. علی‌اصغر اعرابی  در برابر تیم سابق خود خوش درخشید. این بازیکن ۲ پاس گل داد و یک گل زد و در جمع ۳ بازیکن برتر زمین بود. سیامک نعمتی و مهرداد محمدی هم در هفته آخر با زدن ۲ گل و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین ۱۶ امتیازی شدند. ساسان انصاری حساس‌ترین گل فصل را برای فولاد به‌ثمر رساند و ۱۰ امتیاز گرفت. رضا جعفری که تا اواسط فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت در هفته‌های اخیر با نتیجه نگرفتن ملوان روند امتیازگیری‌اش افت کرد. این بازیکن در هفته پایانی ۱۰ امتیاز کسب کرد تا امتیازآورترین هافبک این دوره باشد.

مهاجم: سعید سحرخیزان

برخلاف مدافعان و هافبک‌ها که هفته طوفانی را پشت سر گذاشتند، هفته آخر، هفته آرامی برای مهاجمان بود و امتیازآورترین مهاجم هفته 7 امتیاز گرفت. سعید سحرخیزان مهاجم گل‌گهر یک گل زد و سومین بازیکن برتر زمین شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری