football360 logo

تیم رویایی فصل فانتزی؛ بهترین‌ها در انحصار مدافعان

19 خرداد 1403 ساعت 19:3078 نظر
5 بازیکن برتر این فصل فوتبال فانتزی مدافع هستند.

به گزارش فوتبال 360، با پایان لیگ بیست‌وسوم، دومین دوره فوتبال فانتزی به پایان رسید. با توجه به کم‌گل بودن فوتبال ایران، امتیازآورترین بازیکنان این فصل مدافعان و دروازه‌بان‌هایی بودند که در بسته نگه داشتن دروازه تیمشان موفق ظاهر شدند. از جمع 13 بازیکن امتیازآور این دوره تنها 3 بازیکن غیر دروازه‌بان و مدافع به چشم می‌خورد. تیم رویایی این دوره که متشکل از امتیازآورترین بازیکنان این فصل است از حداکثر تعداد مدافع شکل گرفته است.

دروازه‌بان: حسین حسینی

حسین حسینی در کنار حسین پورحمیدی با 18 کلین‌شیت رکورددار بیشترین کلین‌شیت در این فصل است. این بازیکن با یک بازی کمتر نسبت به دروازه‌بان تراکتور امتیاز بیشتری گرفت. حسینی با 156 امتیازآورترین دروازه‌بان این فصل است. کاپیتان استقلال با مهار 2 پنالتی در این فصل رکورددار است.

مدافعان: ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، دانیال اسماعیلی‌فر، عارف آقاسی و محمدحسین کنعانی‌زادگان

هر 5 بازیکن امتیازآور این فصل، مدافع هستند و اگر قوانین فوتبال فانتزی اجازه می‌داد، تعداد مدافع بیشتری در تیم رویایی قرار می‌گرفت. ابوالفضل جلالی که به صورت مشترک آقای پاس گل لیگ شد با 174 امتیاز، با اختلاف امتیازآورترین بازیکن این فصل است. پس از جلالی، گران‌ترین مدافع این فصل در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان قرار گرفت. رامین رضاییان 164 امتیاز کسب کرد. این بازیکن هفته آخر را به استثنایی‌ترین شکل ممکن به پایان رساند و با 30 امتیاز جهش بزرگی در جدول رده‌بندی بازیکنان این فصل داشت. دانیال اسماعیلی‌فر هم چهره موفقی در این فصل از خود به جای گذاشت. این بازیکن در این فصل 2 گل زد و 5 پاس گل داد و با 163 امتیاز سوم شد. عارف آقاسی مدافع تراکتور تا مقطعی از فصل در صدر جدول امتیازآورترین بازیکنان قرار داشت و سرانجام با 157 امتیاز چهارم شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان از اواسط فصل تبدیل به پنالتی‌زن اول پرسپولیس شد و با افزایش آمار گلزنی خود با 156 امتیاز به صورت مشترک پنجم شد.

هافبک‌ها: رضا جعفری، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی و پوریا سرآبادانی

رضا جعفری از جمله بازیکنانی بود که درخشش غیرمنتظره در این فصل داشت، با افت ملوان در انتهای فصل، روند امتیازگیری این بازیکنان کندتر شد وگرنه این بازیکن می‌توانست گزینه امتیازآورترین بازیکن فصل باشد. جعفری با 154 امتیاز، امتیازآورترین هافبک لیگ شد. ریکاردو آلوز در این فصل هم آقای پاس گل لیگ شد. این بازیکن که عنوان بهترین بازیکن این فصل را دریافت کرد، 144 امتیاز گرفت. پرسپولیس قهرمان لیگ، تنها تیمی است که 3 بازیکن در تیم رویایی دارد. مهدی ترابی در این فصل 2 گل زد و 6 پاس گل داد. این بازیکن گران‌ترین هافبک لیگ بود. شمس‌آذر تیم شگفتی‌ساز این دوره بود و چندین بازیکن شاخص معرفی کرد که یکی از آنها امیرمسعود سرآبادانی است. این بازیکن با 8 گل بهترین گلزن تیمش در این فصل بود.

مهاجم: شهریار مغانلو

در بین 25 بازیکن امتیازآور این فصل نام تنها یک مهاجم به چشم می‌خورد. تاثیرگذارترین بازیکن روی گل در این فصل شهریار مغانلو بود. این بازیکن 16 گل زد و آقای گل لیگ شد و با کسب 4 پنالتی، بیشتر از هر بازیکن دیگری پنالتی گرفت. مغانلو 2 پاس گل هم داد تا با 146 امتیاز، امتیازآورترین مهاجم این فصل باشد. مغانلو نشان داد که بی‌جهت به عنوان گران‌ترین بازیکن این فصل از فوتبال فانتزی انتخاب نشده است. این بازیکن علی‌رغم قیمت بالا، بیشتر از هر بازیکن دیگری توسط کاربران انتخاب شد و مطمئن‌ترین گزینه برای خط حمله به شمار می‌رفت.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری