football360 logo

پولی که دور ریخته شد؛ بی‌کیفیت‌های گران‌قیمت فوتبال فانتزی

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰196 نظر
در فوتبال فانتزی این دوره، بازیکنان گران‌قیمتی نتوانستند اندازه ارزش‌شان امتیاز کسب کنند.

به گزارش فوتبال 360، قیمت‌گذاری فوتبال فانتزی، بر اساس عملکرد در فصول گذشته و توقع و انتظاری از عملکرد یک بازیکن می‌رفت، صورت گرفت. با این حال بازیکنانی، عملکردشان بر اساس این ارزشگذاری نبود و ضعیف‌تر از آنچه تصور می‌شد نشان دادند و کاربران که این بازیکنان را در ترکیب‌شان داشتند، متضرر شدند.

دروازه‌بان: پیام نیازمند

پیام نیازمند در کنار علیرضا بیرانوند، با قیمت 5.5 گران‌ترین دروازه‌بان این فصل بود. این بازیکن اما یکی از ضعیف‌ترین کارنامه‌های خود در دوران بازی در لیگ برتر را در این فصل از خود به نمایش گذاشت. نیازمند تنها 7 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد. سنگربان سپاهان با 83 امتیاز در رده دهم دروازه‌بان‌های این فصل قرار گرفت.

مدافعان: محمد نادری، هادی محمدی، علی نعمتی و محمد دانشگر

گران‌ترین مدافعان این فصل نظیر رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر و ... امتیازآورترین بازیکنان این فصل بودند و انتخاب مدافعان خوب در موفقیت یک تیم نقش بسزایی دارد. با این حال مدافعان با قیمت 5.5 که قیمت کمی برای یک مدافع نیست، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند که از آن جمله می‌توان به هادی محمدی، محمد نادری، علی نعمتی و محمد دانشگر اشاره کرد که این بازیکنان بین 60 تا 70 امتیاز کسب کردند.

هافبک‌ها: سعید صادقی، فرشاد احمدزاده و رضا شکاری

سعید صادقی 2 فصل پیش آقای پاس گل لیگ شد و فصل گذشته یکی از موفق‌ترین بازیکنان لیگ بود. این بازیکن با این کارنامه با قیمت 10، سومین هافبک گران‌قیمت لیگ بود. صادقی در نیم‌فصل اول موفق عمل نکرد و در نیم‌فصل دوم به تدریج این بازیکن نیمکت‌نشین شد و در نهایت با مصدومیت فصل را از دست داد و تنها 53 امتیاز کسب کرد.

تراکم بازیکن در خط هافبک و حمله سپاهان باعث شد تا بازی و گل و پاس گل بین عناصر هجومی این تیم پخش شود. رضا شکاری با قیمت 9، فرشاد احمدزاده با قیمت 8.5، 83 و 69 امتیاز گرفتند و نتوانستند در حد خود امتیاز بگیرند.

مهاجمان: محمد عباس‌زاده، گوستاوو بلانکو و امیرارسلان مطهری

با توجه به کم‌گل بودن لیگ ایران و قیمت بالای مهاجمان، در اغلب اوقات استفاده از مهاجم گران‌قیمت سودده نبوده است. محمد عباس‌زاده با تراکتور فصل گذشته یکی از گلزنان برتر فصل بود و در این دوره با قیمت 9.5 دومین مهاجم گران این فصل است. این بازیکن در فولاد بسیار ضعیف نشان داد و در نیم‌فصل دوم به نساجی بازگشت و در این تیم هم چندان موفق نبود. گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال 6 گل زد ولی به اندازه قیمت 9 کارایی نداشت. امیرارسلان مطهری در شروع فصل به نظر می‌رسید امید اصلی گلزنی استقلال باشد ولی جواد نکونام اعتقادی به این بازیکن نداشت و در پایان، در نیم‌فصل دوم از این تیم جدا و به تراکتور رفت و در این تیم هم نتوانست درخشش گذشته را تکرار کند و با قیمت 8.5 یکی از ناکامان این فصل بود. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری