football360 logo

سودآورترین بازیکنان فوتبال فانتزی؛ بازیکنان ارزانی که جواب دادند

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰65 نظر
بازیکنانی در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و بیشتر از قیمت‌شان امتیاز گرفتند.

به گزارش فوتبال 360، قیمت‌گذاری فوتبال فانتزی، بر اساس عملکرد در فصول گذشته و توقع و انتظاری از عملکرد یک بازیکن می‌رفت، صورت گرفت. با این حال بازیکنانی، عملکردشان بر اساس این ارزشگذاری نبود و فراتر از حد انتظار نشان دادند و کاربرانی که از این بازیکنان استفاده کردند، بیشترین سود را بردند.

دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور

شمس‌آذر پدیده این فصل بود و از آنچه پیش‌بینی می‌شد بسیار بهتر ظاهر شد. استفاده از بازیکنان این تیم یکی از بهترین استراتژی‌ها برای این فصل از فوتبال فانتزی بود. یکی از بازیکنان این تیم که جلب نظر کرد، علیرضا جعفرپور بود که در آغاز فصل جایی در تیم نداشت ولی در ادامه فصل با قرار گرفتن در ترکیب اصلی 117 امتیاز گرفت. این بازیکن با قیمت 4 ارزان‌ترین دروازه‌بان این فصل بود و چهارمین دروازه‌بان امتیازآور فصل شد.

مدافعان: پدرام قاضی‌پور و یونس اکبرپور 

2 مدافع در این فصل با کمترین میزان قیمت حداقل 100 امتیاز گرفتند. پدرام قاضی‌پور مدافع ملوان 109 امتیاز گرفت. این بازیکن 2 گل زد و یک پاس گل داد و 2 بار بهترین بازیکن زمین شد. یونس اکبرپور مدافع آلومینیوم اراک، 4 پاس گل داد و 104 امتیاز گرفت. 

هافبکها: جواد آقایی‌پور، امیر نسایی و علی اصغر اعرابی

یکی از بازیکنان شگفت‌انگیز این دوره، جواد آقایی‌پور بود. این بازیکن با 9 گل و 3 پاس گل یکی از موفق‌ترین بازیکنان این فصل بود و 121 امتیاز گرفت. آقایی‌پور در شرایطی جزو امتیازآورترین بازیکنان فوتبال فانتزی بود که پایین‌ترین قیمت را به عنوان هافبک داشت. علی‌اصغر اعرابی هم مثل آقایی‌پور قیمت 4.5 داشت و مهره اصلی نمایش درخشان شمس‌آذر در نیم‌فصل اول بود و در نیم‌فصل دوم به سپاهان پیوست و 88 امتیاز گرفت. امیر نسایی با 99 امتیاز جزو موفق‌ترین هافبک‌های این فصل بودند.

مهاجم: محمدرضا سلیمانی و سعید سحرخیزان

محمدرضا سلیمانی با قیمت 4.5 ارزان‌ترین مهاجم این فصل بود ولی این بازیکن 8 گل زد، یک پاس گل داد و 2 پنالتی گرفت و با نمره 88 یکی از موفق‌ترین مهاجمان این فصل بود. سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل‌گهر یکی از بازیکنانی بود که کمتر پیش‌بینی می‌شد در این دوره درخشش خاصی داشته باشد. سحرخیزان 8 گل زد، 3 پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. این بازیکن با قیمت 5، 99 امتیاز کسب کرد و چهارمین مهاجم امتیازآور این دوره بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری