football360 logo

دو راهی فولاد برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم؛ ویسی یا سرمربی جدید؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰49 نظر
فولاد لیگ بیست‌وسوم را با استرس زیادی تمام کرد چراکه این تیم در هفته آخر در خطر سقوط به لیگ آزادگان بود اما در سطح اول فوتبال ایران ماندنی شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، فولاد لیگ بیست‌وسوم را با علیرضا منصوریان آغاز کرد اما روزهای خوبی را سپری نکرد و منصوریان پس از تنها 3 هفته فعالیت در 3 در لیگ بیست‌وسوم، از سمتش کنار رفت و مدیران فولاد برای انتخاب سرمربی جدید دست به کار شدند. پس از بررسی گزینه‌های مختلف، خوان ایگناسیو مارتینس به عنوان سرمربی جدید قرمزپوشان اهوازی انتخاب شد تا خواسته هواداران فولاد که یک سرمربی خارجی بود، برآورده شود.

مارتینس در فولاد نتوانست نتایج خوبی کسی کند و البته مدیران فولاد هم با عجله تصمیم گرفتند دیگر با مرد اسپانیایی کار نکنند. احمد آل‌نعمه مدتی سکان هدایت فولاد را برعهده داشت اما مدیران این تیم خیلی زود با عبدالله ویسی به توافق رسیدند؛ مردی که در کارنامه او قهرمانی در لیگ برتر دیده می‌شود و همچنین فصل گذشته موفق شد صنعت‌نفت را در بالاترین سطح فوتبال ایران نگه دارد.

فولاد با ویسی هم برای بقا جنگید و سرنوشت این تیم به هفته آخر لیگ برتر کشیده شد. فولاد در هفته آخر خوش‌شانس بود که پیکان برابر استقلال شکست خورد و آن‌ها موفق به پیروزی برابر نساجی شدند چراکه هر نتیجه دیگری می‌توانست معادلات را بهم بریزد و فولاد دست در دست صنعت‌نفت به دسته پایین‌تر سقوط کند.

ویسی می‌ماند؟

عبدالله ویسی در طول فصل حاشیه‌های زیادی را با فولاد تجربه کرد؛ مصاحبه‌ای جنجالی که باعث شد او با جریمه نقدی سنگینی از سوی کمیته انضباطی مواجه شود و فولاد بیش از پیش غرق در حاشیه شود. ویسی اما با تمام انتقاداتی که به او وارد است، موفق شد فولاد را در لیگ برتر نگه دارد تا فوق‌ تخصص بقا لقب بگیرد.

ویسی برای فصل آینده هم با فولاد قرارداد دارد اما بندی مشاهده می‌شود که دست مدیریت فولاد را برای قطع همکاری با او باز می‌گذارد. همکاری ویسی با فولاد، در صورت رضایت طرفین ادامه پیدا می‌کند و اگر باشگاه فولاد بنا به هر دلیلی تصمیم بگیرد نمی‌تواند با ویسی کار کند، این سرمربی‌ بدون دریافت غرامت رفتنی می‌شود.

گزینه‌های احتمالی

مدیران فولاد همین حالا هم در حال بررسی گزینه‌های جانشینی عبدالله ویسی هستند. هواداران فولاد مثل گذشته خواهان سرمربی خارجی هستند که از همان ابتدای فصل کنار تیم باشد اما اینطور شنیده می‌شود که گزینه‌های اصلی هدایت فولاد ایرانی هستند.

گزینه‌های ایرانی مطرح شده برای هدایت فولاد، همگی در لیگ برتر تیم دارند و مسئله جذب آن‌ها پیچیده خواهد بود. مجتبی حسینی و مهدی تارتار جدی‌ترین گزینه‌هایی هستند که نام آن‌ها پیرامون باشگاه فولاد شنیده می‌شود. حالا باید منتظر ماند و دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار نیمکت فولاد خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری