football360 logo

بلاتکلیفی تن‌هاخ به هفته سوم رسید؛ منچستریونایتد عجله‌ای برای تعیین سرمربی‌ ندارد

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰11 نظر
یونایتد در حال بررسی عملکرد فصل اخیر تیم است.

به گزارش فوتبال 360 و به نقل از بی بی سی، بیش از 2 هفته از برتری منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس گذشته و مسابقه‌ای که گفته می‌شد ممکن است آخرین بازی اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ باشد. مدیران باشگاه یونایتد بعد از آن برد غیرمنتظره بررسی عملکرد تیم را شروع کرده‌اند اما هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده مربی هلندی گرفته نشده.

پیش از فینال جام حذفی رسانه‌ها معتقد بودند به دلیل عملکرد پرنوسان منچستریونایتد در لیگ و اتمام فصل در رتبه هشتم که بدترین نتیجه این تیم از فصل 90-1989 بوده، او با هر نتیجه‌ای در این بازی برکنار خواهد شد. تن‌هاخ اما مدعی شد مالکان مشترک جدید باشگاه قرار است پروژه بازسازی را با او پیش ببرند. بعدا مشخص شد حرف‌های مربی هلندی کمی اغراق‌آمیز بوده. اشاره او به صحبت‌های قبلی‌اش با سر جیم راتکلیف، سر دیو بریلزفورد و جیسون ویلکاکس بوده؛ وقتی تیم اینئوس مدیریت باشگاه را تازه به عهده گرفت. در واقع برنامه باشگاه این بود که تکلیف مربی هلندی در پایان روند بررسی عملکرد تیم مشخص شود.

گزینه‌های جانشینی یکی یکی حذف می‌شوند

رسانه‌ها و هواداران تصور می‌کردند سرنوشت تن‌هاخ خیلی زودتر مشخص شود اما در حالی که او به تعطیلات رفته، بررسی باشگاه ادامه دارد و آنها مدعی شده‌اند تا پایان این فرآیند نظرشان را درباره ادامه یا قطع این همکاری اعلام نخواهند کرد. ظاهرا این بررسی خیلی موشکافانه به نظر می‌رسد و منابع باشگاه تاکید دارند تاریخ مشخصی برای پایان آن در نظر گرفته نشده. در این مدت نام‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شده؛ از جمله کیران مک‌کنا که ترجیح داد قراردادش را با ایپسوییچ تمدید کند. همچنین توماس توخل هفته گذشته با راتکلیف در موناکو ملاقات کرد و گفت دیگر نمی‌خواهد نامش به عنوان گزینه جانشینی تن‌هاخ مطرح باشد. احتمال حضور مائوریسیو پوچتینو هم نسبت به روزهای اول کمتر شده. اکثر بازیکنان تیم در اردوهای ملی هستند و باشگاه عجله‌ای برای اعلام تصمیم نهایی ندارد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری