football360 logo
360-club
360-club-icon

تغییر مسیر گل‌گهری‌ها در راه انتخاب سرمربی؛ از مذاکره با تارتار تا توافق با حسینی!

19 تیر 1403 ساعت 23:3011 نظر
مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان بعد از شکست در مذاکره با مهدی تارتار، در آستانه توافق با مجتبی حسینی هستند.

به گزارش فوتبال 360، مسئولان سازمان لیگ رسماً اعلام کرده‌اند که بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر قرار است از بیست‌وپنجم مردادماه آغاز شود و تیم‌ها بعد از این اعلام سازمان لیگ، به تکاپو افتاده‌اند تا به سرعت شرایط را برای برگزاری تمرینات پیش‌فصل مهیا کنند و آماده حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی شوند. یکی از تیم‌های بلاتکلیف در بازار تابستانه، گل‌گهر سیرجان است که بعد از گذراندن یک فصل پرماجرا و البته ناموفق و عدم حضور در جمع 8 تیم برتر جدول به دنبال جبران‌مافات در فصل پیش‌رو است.

تارتار از نیمکت گل‌گهر دور شد

گل‌گهری‌ها تمایلی به تمدید قرارداد مارینوس اوزونیدیس ندارند و درصدد آن هستند تا سرمربی جدید تیم خود را انتخاب کنند. بعد از بررسی شرایط گزینه‌های مختلف، سرانجام گفته می‌شود که مهدی تارتار، مجتبی حسینی و مهدی رحمتی، 3 گزینه نهایی هدایت گل‌گهر در فصل پیش‌رو هستند که در وهله نخست مذاکرات با تارتار آغاز شد اما سرمربی فصل گذشته ملوان بندرانزلی با مسئولان باشگاه سیرجانی فعلاً به توافق نرسیده و همین مسئله او را از نیمکت گل‌گهر دور کرده است.

مذاکرات مثبت سیرجانی‌ها با حسینی

تارتار در شرایطی از نیمکت گل‌گهر دور شده که گفته می‌شود مسئولان باشگاه ملوان به دنبال حفظ این سرمربی باتجربه هستند و احتمالاً دوره حضور مهدی تارتار روی نیمکت ملوان بندرانزلی تمدید خواهد شد. بعد از شکست در مذاکرات با مهدی تارتار، رایزنی‌ها با مجتبی حسینی آغاز شده و در شرایطی‌که او هنوز یک فصل دیگر با آلومینیوم اراک قرارداد دارد، مسئولان باشگاه گل‌گهر به دنبال آن هستند تا بتوانند رضایت‌نامه حسینی را دریافت کنند و او را به عنوان سرمربی جدید تیم خود معرفی نمایند.

سرمربی ایرالکو در یک‌قدمی پیوستن به گل‌گهر!

گل‌گهری‌ها که به تازگی درآمدی یک میلیون یورویی از فروش سعید سحرخیزان به اورنبورگ روسیه داشته‌اند، مشکلی برای پرداخت هزینه رضایت‌نامه مجتبی حسینی ندارند و طبق آخرین رایزنی‌های انجام شده، مذاکرات میان طرفین مثبت پیش رفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آتی جلسه نهایی برای امضای قرارداد برگزار خواهد شد. حسینی در فصل گذشته موفق شد آلومینیوم را در جمع 8 تیم برتر جدول جای بدهد و این تیم را به نیمه‌نهایی جام حذفی هم رساند و حالا باید دید بعد از تجربه موفق در تیم‌هایی چون پیکان تهران و آلومینیوم اراک، قرارداد همکاری او با تیم سیرجانی هم نهایی خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...