football360 logo
360-club
360-club-icon

دشان می‌خواهد ادامه بدهد؛ پتی، خواهان نشستن زیدان روی نیمکت فرانسه!

20 تیر 1403 ساعت 14:5119 نظر
سرمربی فرانسه می‌خواهد تا پایان جام جهانی 2026 در سمتش باقی ماند.

به گزارش فوتبال 360، بخشی از هواداران فوتبال فرانسه خواهان تغییر سرمربی این تیم هستنداما دیدیه دشان بعد از شکست مقابل اسپانیا در نیمه‌نهایی یورو 2024 تاکید کرد در سمتش باقی می‌ماند. دشان در سال 2012 جانشین لوران بلان شد و در 12 سال گذشته سرمربی تیم ملی فرانسه بوده. او تا سال 2026 با فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد دارد.

سرمربی فرانسه بعد از شکست مقابل اسپانیا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره آینده‌اش پرسیده بود، گفت: «من به شما احترام می‌گذارم. شما هم تلاش کنید به افرادی که مسئولیت دارند احترام بگذارید. همین الان یک نیمه‌نهایی را باخته‌ام و پاسخی به سوال شما نمی‌دهم. شما شرایط را کاملا می‌دانید. شما از موضع رئیس فدراسیون کاملا آگاهی دارید، شاید بهتر بود این سوال را از او می‌پرسیدید.»

سبک بازی محافظه‌کارانه دشان منتقدانی دارد و آنها معتقدند بهتر است چهره تازه‌ای جانشین او شود؛ بخصوص اینکه زین‌الدین زیدان برای نشستن روی نیمکت فرانسه اعلام آمادگی کرده. دانیل ریولو، کارشناس RMC گفت: «12 سال زمان زیادی است؛ چه در عالم سیاست چه روی نیمکت تیم ملی. زمان تغییر فرا رسیده است. زیدان منتظر است.»


امانوئل پتی، ملی‌پوش پیشین فرانسوی در تایید حرف‌های ریولو اضافه کرد: «اولویت تیم ملی وضعیت امباپه نیست. اولویت داشتن یک سرمربی است که ایده بازی جذابی داشته باشد. این تیم نیاز به بازسازی دارد. تعدادی از بازیکنان بعد از این تورنمنت کنار می‌روند و به یک خط میانی جدید نیاز داریم.» او در پاسخ به این سوال که آیا خواهان حضور زیدان روی نیمکت فرانسه است، گفت: «البته. مدتی است زیدان در صف انتظار قرار دارد. تیم ملی فرانسه نیاز به تغییرات دارد. دیدیه از تو بابت این 12 سال تشکر می‌کنیم. حالا نیاز به یک رویکرد جدید حس می‌شود.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...